Support

Open search

Whatsapp gesprekken overzetten naar samsungs s10+

Apprentice

Hoe kan ik mijn whatsapp gesprekken van samsung s8 overzetten naar mijn samsung s10+? Ik heb al een back up gemaakt en mijn gesprekken gearchiveerd. Echter als ik op mijn nw toestel whatsapp installeer vraagt whatsapp niet of ik mijn gesprekken wil overzetten. Wat wel de bedoeling is. Hoe kan ik dit het beste oplossen?

7 ANTWOORDEN 7
Observer

Eerst met je oude telefoon backuppen, dan op je s10 de app opnieuw instaleren en dan vind tie m.

vooral t ding opnieuw instaleren werkte bij mij

Superuser II
Superuser II
Whatsapp > Instellingen > Chats > Chat backup
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

Ik heb de app opnw geinstalleerd en nogmaals geprobeerd, maar het wil alsnog niet lukken. 

Nu moet ik 2 uur wachten, omdat ik op whatsapp te vaak heb proberen in te loggen :/

Apprentice
Dit heb ik al gedaan, maar nog lukt t niet :/
Pff ik word helemaal gekkk
Apprentice

Wat voor backup had je?

Mvg,
Yusuf

- Sinds Galaxy S1
Apprentice

Ik heb bij whatsapp > instellingen geklikt op back up maken. Zelf ben ik niet zo handig met dit soort dingen, dus ik hoop je vraag goed beantwoord te hebben 😌

Apprentice

Je moet wel zorgen dat je een backup maakt via je google drive. Zolang je dan met het zelfde google acount inlogt op de nieuwe telefoon vind die hem vanzelf. Op de oude telefoon ga je naar -WatsApp>Instellingen>Chats>Chat-Backup Zorg dat dan bij Google drive instellingen -Backup to google drive aanstaat. Als dat gedaan is kan je op het nieuwe toestel WhatsApp instaleren en vind die automatish je WhatsApp geprekken.

Screenshot_WhatsApp_20190311-091115.png

Top Posters