Support

Open search

Wat vind jij van de Galaxy S10?

Highlighted
Superuser I
Superuser I

De S10 is een geweldig stukje technologie, een gigantisch scherm, een goede batterij en waarschijnlijk één van de beste camera's ooit.

Welke verbetering spreekt jou het meeste aan?

4 ANTWOORDEN 4
Superuser II
Superuser II

De S10 is echt weer een parel! De camera is inderdaad spectaculair te noemen.

Een feature die mij gelijk opviel en die ik op dit moment wat extra wil belichten (pun intended), was de reductie van het blauw licht dat het scherm uitstraalt. Er zit nog altijd een extra softwarematige blauw licht filter op, maar ook zonder het filter actief is het scherm veel minder belastend voor je ogen, zonder dat je een oranje gloed over het scherm krijgt. Zelfs in de korte periode dat ik de S10 heb kunnen ervaren viel me dit al op, en zeker met hoe vaak ik op mijn telefoon kijk denk ik dat mijn ogen me dankbaar zullen zijn voor de overstap

20190221_233050.jpg

Ik heb trouwens een zwak voor de nieuwe kanariegele kleur 😍

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Superuser I
Superuser I
Eerlijk gezegd ben ik nogal sceptisch over die blue light filter, ik heb iets van eerst zien en dan geloven 😉 Maar de Galaxy S serie is over het algemeen vergeleken met de concurrentie heel vriendelijk voor je ogen 😄

Als ik voor de 10 zou gaan dan zou ik zelf voor de uitzondering de witte nemen, toch iets anders dan zwart 😄 Iets met prismas enzo, heb ik een zwak voor. 😇
Superuser I
Superuser I
Ik heb zojuist de kans van KPN gekregen om een eerste indruk van de s10 te krijgen en eerlijk gezegd moet ik zeggen dat die onmerkbare blue light filter echt helpt.

Zelf was ik bang dat het cameragat een probleem was maar het valt helemaal niet op tijdens het kijken van video's
Helping Hand
In screen finger-scanner, aux ingang, groot scherm (S10+), best picture quality, 12 GB ram en 4100 mAh batterij waardor ik langer kan gamen zijn voor mij de beste/mooiste specs.

---------
Never gonna give you up!
Mvg,
T.K.
Top Posters