Support

Open search

Wat is Symsteem-UI aub ?

Highlighted
OPGELOST
First Poster

Toen ik vanochtend mijn S10+ wou gebruiken moest ik eerst vegen ( je weet wat ik bedoel ) en daarna moest ik een paswoord van minstens 4 karakters waaronder 1 letter inbrengen.

1) Heb nooit zulk een paswoord gebruikt .. dan maar dan maar een reboot gedaan met aan/uit en volume- knop ingedrukt.

Dan krijg ik een icoontje van een letter P met daarachter Systeem-UI .

Wat is Systeem-UI ?? zou het door een upgrade gekomen zijn dat smartphone niet meer opstart ? Hoe kan dit probleem in de toekomst verholpen worden

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
BruceH Moderator
Moderator

Hi @LucVL,

Dit lijkt te komen vanuit de Play Store. Kun je naar Instellingen gaan -> Apps -> Google Play Store -> Rechtsboven drie puntjes -> Updates verwijderen. Vervolgens download hij vanzelf nieuwe updates.

Mocht het daarna nog voorkomen, dan raad ik je aan om het toestel eens te resetten. Maak dan wel een back-up van je gegevens met Smart Switch

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
1 ANTWOORD 1
BruceH Moderator
Moderator

Hi @LucVL,

Dit lijkt te komen vanuit de Play Store. Kun je naar Instellingen gaan -> Apps -> Google Play Store -> Rechtsboven drie puntjes -> Updates verwijderen. Vervolgens download hij vanzelf nieuwe updates.

Mocht het daarna nog voorkomen, dan raad ik je aan om het toestel eens te resetten. Maak dan wel een back-up van je gegevens met Smart Switch

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Top Posters