Support

Open search

Waarom komt België en Nederland steeds achteraan

Highlighted
OPGELOST
Apprentice

Ik heb afgelopen dinsdag de juli update gekregen op de S10 Lux. Dit is bijzonder laat omdat volgende week al september is en er al massa's gebruikers voor ik de juli patch ontving al de augustus patch hebben. Samsung is raar en onbetrouwbare bezig in België. En daar betaal je zowat 899 euro voor zonder degelijk oortjes. Tjonge jonge. Zonder powersbank haal ik vanaf 's morgens 8 het amper vol tot 17 uur met 3:uur screentime en 15% over. Nooit zo een verslindend toestel gehad en de ok Google commando's werken 9 op 10 ook niet via de Samsung u flex . Echt ontgoocheld terwijl het zo een mooi toestel had kunnen wezen. Zelfs met alleen maar sms, email, oproep en voicemail melding haalt mijn gear watch 46 amper één dag op volle lading. Heb de indruk dat Samsung Belgische S10 gebruikers compleet in de steek laat en Nederlandstalige gebruikers sowieso ook al een heel beperkte gebruikservaring hebben vanwege uitblijven bixby voice Nederlands.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
BruceH Moderator
Moderator

Hi @Ron2010,

Heb je het toestel na de update al eens gereset? Het kan zijn dat de update niet helemaal goed is overgekomen waardoor hij snel leeg gaat.

Je kunt hem ook een tijdje in de veilige modus draaien om te kijken of het aan een van je apps ligt.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
1 ANTWOORD 1
BruceH Moderator
Moderator

Hi @Ron2010,

Heb je het toestel na de update al eens gereset? Het kan zijn dat de update niet helemaal goed is overgekomen waardoor hij snel leeg gaat.

Je kunt hem ook een tijdje in de veilige modus draaien om te kijken of het aan een van je apps ligt.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Top Posters