Support

Open search

Vraagje over fortnite skin

First Poster

Hallo,

Ik heb gehoord dat de ikonik fortnite skin die je samen met de s10 krijgt alleen exclusief voor amerika is..

Weet iemand hier meer over?

25 ANTWOORDEN 25
Superuser II
Superuser II

Hoi Hasim,

Omdat er alleen over de Fortnite skin op de Amerikaanse Samsungsite wordt geschreven, lijkt dit inderdaad om een Amerikaanse actie te gaan. Maar wellicht dat onze moderators van Samsung zelf dit voor de zekerheid kunnen uitzoeken. Ik zal dit topic doorzetten, dan heb je zekerheid!

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
BruceH Moderator
Moderator

Er is inderdaad niets bekend over een skin die je krijgt bij de S10, dus je mag er vanuit gaan dat dit alleen in de US geldt. 

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Apprentice

De galaxy skin is eigenlijk ook een USA promotie skin, veel mensen dachten dat hij niet naar nederland zou komen, in USA kreeg je ook 15K vbucks bij, ik denk dat de ikonik skin ook naar nederland zou komen, ergens is geleaked zo rond 27 maart, ik denk eerlijk gezegd zonder emote, de USA krijgt altijd wel wat extra's!
Groetjes Gijs

Superuser II
Superuser II

Met de Galaxy skin was vanaf het begin duidelijk dat deze ook in Nederland beschikbaar zou zijn, hier werd vanaf dag 1 op de Nederlandse Samsungsites over geschreven. Met de iKONIK skin is dat nu niet het geval, dus het is een reële mogelijkheid dat deze nooit naar Nederland zal komen.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Apprentice

Is het dan mogelijk hem via een amirikaanse website te kopen? of heeft het met ip adressen te maken (kijkt de telefoon in welk land je bent?)

Explorer

Hoi, ik heb samsung s10 en heb de ikonik skin gekregen in mijn store en staat 0,00 euro bij. Alleen moet je eerst een creditcard registreren om te kunnen claimen. Ik heb geen creditcard, weet iemand hoe het anders moet?

Apprentice

Nee, maar woon je in nederland? 

First Poster

Woon je nederland?

Explorer
Ja ik woon in NL. Ik heb afgelopen zaterdag fortnite geinsstallerd en gespeeld. Ik heb de skin gister gekregen. Maar is mijn eerste samsung dus weet niet of het mogelijk is om via paypal te registeren. Iemand die mij kan helpen?
Top Posters