Support

Open search

Volume knoppen klikken niet meer

Highlighted
OPGELOST
Apprentice

Hoi sinds de release heb ik de s10 maar volume up en down indrukken gaat niet als de bixby en standby knop. De voelbare klikjes die je voelt als je op de knop drukt zijn helemaal weg. Zijn er nog meer mensen die dit ervaren?

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II
Heb je er iets overheen laten vallen? Ik had namelijk precies hetzelfde omdat er plakkerige zoete drank over mijn telefoon was gevallen..... Toen daarna voorzichtig met water gespoeld en probleem opgelost.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

Probleem opgelost! Letterlijk en figuurlijk 

Met een natte lap de knopjes gepoetst totdat ze weer normaal deden. Thanks voor de gouden tip!

6 ANTWOORDEN 6
Superuser II
Superuser II
Heb je er iets overheen laten vallen? Ik had namelijk precies hetzelfde omdat er plakkerige zoete drank over mijn telefoon was gevallen..... Toen daarna voorzichtig met water gespoeld en probleem opgelost.
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

Zover ik weet niet en de bixby knop heeft ook geen problemen. Ik ga vanavond de knoppen afspoelen en kijken of dat het probleem is. Thanks voor de tip en ik laat weten of het gewerkt heeft 

Superuser II
Superuser II
top doe het wel echt voorzichtig met een beetje water, misschien een doek om de rest van het toestel doen zodat die zo min mogelijk nat wordt.
---------
Samsung Galaxy S10+

Apprentice

Ik begin nu te twijfelen aan mijzelf. Het toestel is toch waterdicht?  Of zit ik er helemaal naast haha. Mijn oude s7 is wel waterdicht en tot op heden (zwem)bad proof haha

Superuser II
Superuser II
Hij is zeker waterdicht! Maar je hebt er liever geen water in want als dat te diep komt kan je je garantie kwijt raken. Er zit binnenin een meetplakkertje die verkleurd als hij in contact komt met water.. Dit gebeurd meestal als hij echt langere tijd onder water is.
---------
Samsung Galaxy S10+

Apprentice

Probleem opgelost! Letterlijk en figuurlijk 

Met een natte lap de knopjes gepoetst totdat ze weer normaal deden. Thanks voor de gouden tip!

Top Posters