Support

Open search

Vingerafdruk Galaxy S10 plus

Highlighted
OPGELOST
Apprentice

Hoi mede-samsung gebruikers,

Ik heb steeds last van de vingerafdruk te plaatsen hij is niet zo als van tevoren toe die achterop de mobiel zat toe ging die prefect.

Ik zal niet de enigste zijn denk ik is er misschien iemand met een tip hoe het beter gaat.

En dan staat er ook nog iedere keer harder drukken ja nog ff en dan ga ik er doorheen haha.

Maar goed wie kan er iets nuttigs over zeggen of met een oplossing komen.

Gr.Ikkuh66

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Apprentice

Hey Rohit,

Ik ben pas erbij maar het heeft mij goed geholpen en ik zal de Update vanzelf wel zien 

nog bedankt voor de tip met dubbel registreren werkt perfect. 

Gr.Servie

10 ANTWOORDEN 10
Apprentice

Ik heb 2 maal mijn vinger toegevoegd. In dit geval mijn duim.

Bij mij werkt die nu gewoon zonder problemen. Niet te lang je vinger op je scherm houden maar ook niet te kort. Op gevoel doen, hard drukken is bij mij niet eens nodig. 

Explorer

Hey, heb welke screen protector gebruik je?

Ook is het inderdaad vreemd dat hij vraagt om harder te drukken

New Member

Heb het zelfde probleem,maar ligt aan de screenprotector.

Ik hoop dat het eventueel opgelost kan worden met een software update.

NadiaS Moderator
Moderator

Hi! Het ligt niet aan de screenprotector. Ik raad inderdaad aan om de vingerafdruk twee keer in te stellen met dezelfde vinger 😉 Dit doe je bij Systeem Instellingen > Biometrie en beveiliging > Vingerafdruk > Toevoegen. 

---------
Signature-S10
Superuser II
Superuser II
Er komt heel snel een update voor de scanner die hem nog beter maakt! Is momenteel aan het uitrollen. En de tip om hem 2x te registreren helpt zeker!
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

Hey Rohit,

Ik ben pas erbij maar het heeft mij goed geholpen en ik zal de Update vanzelf wel zien 

nog bedankt voor de tip met dubbel registreren werkt perfect. 

Gr.Servie

Apprentice
Hey Damian,
Bedankt werkt perfect
Gr.Servie
Apprentice
Hey FinnForTwin,
Ja was ook vreemd maar nu ik mijn vingerafdruk twee keer de zelfde heb vast gezet werkt deze prima nu,
Gr.Servie
Apprentice

Hey Johnyu66,

Ik heb nu de vingerafdruk 2× de zelfde vinger opgeslagen en dat werkt perfect 

Gr.Servie

Top Posters