Support

Open search

Unpacked: Maak kennis met de nieuwste Galaxy S10

Highlighted
Community Manager

02_galaxys10e_s10_s10plus_KV_others_size_combo_2p_rgb.jpg

Lang verwacht, maar meer dan het wachten waard: de nieuwe Galaxy S10. En hij krijgt gezelschap van de S10+ en de S10e. We zetten de nieuwe generatie Samsung Galaxy’s met hun features voor je op een rijtje.

Knap aan de buitenkant...

We starten gelijk met het design. Het Infinity-O Display is het meest innovatieve Galaxy-scherm tot nu toe. Een ononderbroken weergave door precieze lasercutting, in-screen beveiliging en een dynamische AMOLED die zorgt voor rust aan de ogen. Het ultrasonische scherm laat je enkel het glas aanraken om de telefoon te ontgrendelen. Aan de voorkant. Want de beveiliging is van achteren naar voren verplaatst. Doordat je de telefoon ontgrendelt met jouw ultrasonische vingerafdruk, is de Galaxy S10 extra veilig.

Zodra de Galaxy S10 ontgrendeld is, gaat er een wereld voor je open naar een cinema-grade display. Dynamic Tone Mapping zorgt voor verbazingwekkend reële kleuren en contrast in elke scene, ook in het donker. Het heldere scherm helpt je om, zelfs bij daglicht, alles helder te zien. Niet zo gek dat dit nieuwe generatie Dynamic AMOLED scherm HDR10+ gecertificeerd is. De unieke samenstelling vermindert schadelijk blauw licht met 42% zonder de kleur te veranderen en het scherm is vervaardigd met stevig Gorilla Glass 6 om de dagelijkse situaties te trotseren. Maar laten we ook vooral de stereoluidsprekers en Dolby Atmos niet vergeten: zet je schrap voor een meeslepende ervaring.

03_GalaxyS10_DisplayB.gif

....uitgerust om schoonheid vast te leggen

Met de Galaxy S10's revolutionaire camera heb je een volledige set lenzen in je broekzak. Dat doet een professionele fotograaf je niet na! Je beschikt over een 12 MP telefoto-camera voor geweldige zoommogelijkheden, een eveneens 12 MP groothoekcamera voor alledaagse momenten en een 16 MP Ultra Wide camera waardoor er meer in een frame past. Handig voor panoramische landschappen. De Dual Aperture past het licht aan en optimaliseert het voordat je de sluiterknop hebt aangeraakt. Bovendien combineert de krachtige processor automatisch meerdere beelden van hetzelfde moment met weinig licht in één mooie opname.

En dit zijn alleen nog maar de capaciteiten van de camera's aan de achterkant. De camera aan de voorzijde zit boordevol pionierende mobiele innovaties: voor het maken van 4K UHD-opnames, dubbele camera's voor het creëren van artistieke selfies met Live focus en een Dual Pixel Sensor die zelfs slecht belichte foto's perfectioneert. Nog meer 'super' camera features zijn de ‘Super steady’ voor vloeiende (actie) video's en de ‘Super SloMo’ voor jouw slow motion meesterwerken.

....met een ingebouwde Instagram modus om direct jouw foto's en video's te delen

Met de Instagram modus kun je een foto die je schiet of een video die je opneemt, direct uploaden naar je Instagram-feed of in je stories zetten, inclusief filters, stickers, hashtags etc. Je hoeft dus niet meer te switchen van je camera naar de Instagram-app. Easy does it.

01_LIFESTYLE_Lifestyle_images_galaxys10.jpg

....die het woord performance een nieuwe definitie geeft

Ook op het gebied van performance is de Galaxy S10 weer enkele stappen vooruit. Zo kan de 24-Hour Intelligent Battery je de hele dag van stroom voorzien.

De Galaxy S10 leert jouw dagelijkse routine en gebruikspatronen te herkennen waardoor apps die je niet nodig hebt worden uitgeschakeld. De Adaptive Power Saving-modus beheert de levensduur van jouw batterij op basis van de voorspelling van jouw dag.

Eveneens een nieuwe feature is Powershare: de nieuwe Galaxy's zijn ontwikkeld om Qi-gecertificeerde apparaten en sommige draagbare apparaten van Samsung op te kunnen laden, zoals een draadloze oplader, de telefoon van je vriend of je oordopjes. Je plaatst het apparaat eenvoudigweg op jouw telefoon. Kabels zijn verleden tijd.

05_GalaxyS10_D2D_phone.gif

De Galaxy S10 serie levert betere prestaties terwijl je minder energie verbruikt met een inventieve processor en tot 12 GB RAM. Zelfs als je live uitzendt of een zware game speelt, werkt jouw telefoon soepel dankzij Advanced AP en RAM voor de next generation processing power.

Verder zijn de opslagruimte en het geheugen uit te breiden, tot maximaal 1 TB interne opslagruimte voor alle S10 modellen, is er de Hybrid SIM die je de flexibiliteit geeft van twee nummers, geniet je van driedimensionale audio met de verbeterde Dolby Atmos speakers afgestemd door AKG en zijn alle S10 modellen bestendig tegen water en stof.

Wat er nog meer werd 'unpacked'....

Er komen nog meer nieuwe Samsung Galaxy producten aan zoals de Galaxy buds, de Galaxy Fold (opvouwbare smartphone), Galaxy Watch Active en Galaxy Fit, dus stay tuned!

---------
Signature-S10
Community Manager Samsung Benelux
Heb je een antwoord gevonden op je vraag? Markeer deze dan als
✓Oplossing zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden
5 ANTWOORDEN 5
Superuser I
Superuser I

Ik heb zelf vandaag de kans gehad om met dit geweldige toestel te mogen spelen en eerlijk gezegd was ik bang dat het gaatje mijn ervaring zou verpesten.

Maar mijn zorgen waren voor niks, tijdens het gebruik valt het gaatje niet eens op als je er niet naar kijkt. Daarnaast kan je de vingerafdruk scanner uberhaupt niet zien, ze hebben het echt super goed verstopt. In mijn geval werd mijn vingerafdruk ongeveer 80% van de keren herkend na het "Trainen" - Mijn ervaring met Samsung toestellen is dat dit op termijn alleen maar beter wordt  

Eigenlijk zou ik de S10 gewoon willen hebben, maarja om de S9+ dan weer weg te gooien is mij toch iets te veel van het goede  

Maar ik zou de s10 zeker aanraden.

...Ik heb daarnaast ook al het toestel laten stuiteren 😅 Hij heeft het overleefd 😄

Superuser II
Superuser II

@SjorsK  schreef:

...Ik heb daarnaast ook al het toestel laten stuiteren 😅 Hij heeft het overleefd 😄

Goed bezig! 😂

Ik was inderdaad ook bang dat ik het cameragat heel irritant zou vinden, maar dat viel reuze mee. Na een paar minuten viel het gat eigenlijk al niet meer op, zelfs niet tijdens het kijken van een video. Dat laatste is met HDR10+ een nog geweldiger ervaring geworden.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Superuser I
Superuser I
Echt, het kwaliteit van het scherm is gewoon top, en ik dacht dat het scherm van mijn S9+ goed was De S10 is gewoon beter daarin. Geen idee hoe ze het keer op keer voor elkaar krijgen, maar het is ze gelukt.
Explorer

Kan er mij iemand bevestigen of ontkrachten al zou er bij de Galaxy S10+ 512GB een transparant cover bij zitten voor Belgie. Heb net een filmpje gezien op You Tube waar het bijgeleverd zat!! 

Als je een zwart exempllar koopt zitten er dan ook zwarte Galaxy Buds bij?

Thanks,

Charles.

Superuser II
Superuser II

Hey Charles!

Er zit geen cover bij de S10, wel een (voorgeplakte) screenprotector. De Galaxy Buds die je kunt aanvragen zijn de witte, ongeacht de kleur van je telefoon.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Top Posters