Support

Open search

Uitleg: Zo unlock je IKONIK fortnite skin

First Poster

Hoi,

Had je t al geprobeerd met een prepaid creditcard? Ben erg benieuwd of t lukt, anders ga ik t ook zo proberen maar dan moet ik nog iemand zoeken met zon telefoon

First Poster
Iemand nog geprobeerd met een prepaid creditcard
First Poster

Ik ben van plan om deze telefoon te gaan halen maar ik had nog een vraag tot welke datum kun je de ikonik skin unlocken

Nick Moderator
Moderator

We hebben momenteel nog geen datum voor Nederland. Ik heb wel de vraag uitgezet.

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Ik heb gister de s10e bestelt en hij komt vandaag binnen, maar als het goed is als je de ikonik skin wilt unlocken dan moet je inloggen op je Samsung account moet je dan op het account inloggen waar ik nu mee deze vraag stel, of niet?

DanielU Moderator
Moderator

Het maakt verder niet uit met welk account je inlogt. Is het inmiddels gelukt om de skin te claimen? 

---------
Signature-S10
"It's not about what you get, it's about who you're becoming."
New Member
Hey, Ik probeer de ikonik skin the claimen op mijn S10. De skinverschijnt in de store naast de andere packs, wanneer ik hem wil claimen lukt alles totdat ik een popup krijg met: Toestemming om items in de app te kopen is geweigerd (E100008/6050/com.epicgames.fortnite).
Op mijn creditcard staat meer dan 0.15 cent en ik snap niet waarom het niet werkt?

Ik las ook wat over de store veranderen naar Samsung store in de Fortnite app maar waar staat dat? Ik zie het nergens.

Hopelijk kan iemand mij helpen.
First Poster

hoe komt iedereen aan een creditcard? 

en heeft iemand ooit eens gebruikt gemaakt van een prepaid creditcard?

First Poster

hallo,

Ik had ook op youtube gehoord dat je een X, F en nog een versie (dacht ik) had van de s10, (modelofzoiets) en dat die alleen bij de xversie het deed, klopt dit?

mvg

DanielU Moderator
Moderator

@ugot2bkiddinme - Je kunt een creditcard via je bank aanvragen. Je kunt het ook proberen met een prepaid creditcard, we kunnen de werking hiervan alleen niet garanderen. Wat betreft de modellen, dit is ons niet bekend. Het zou gewoon moeten werken op elke S10. 

---------
Signature-S10
"It's not about what you get, it's about who you're becoming."
Top Posters