Support

Open search

Software update loopt vast S10

Highlighted
OPGELOST
New Member

Sinds twee weken heb ik een S10. Gisteren stond er een software update klaar en tijdens het installeren van software ging deze niet verder dan 29%. Na 10 min viel mijn telefoon uit en starte hij opnieuw op en weer tot 29% en viel weer uit. Dit herhaalde zich meerdere keren. Uiteindelijk kon de S10 zich alleen maar opstarten en weer uitvallen en dit 2 uur lang. Ik heb zowel een soft als hard reset geprobeerd, maar krijg de S10 niet meer opgestart :(. Iemand anders met dit zelfde probleem? Baal hier heel erg van... Het toestel is net twee weken oud..

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Community Manager

Hi @Anouk19,

Als beide resets niet lukken, kun je er het beste mee langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van de Ophaalservice.

Je kunt je eventueel nog wenden tot de verkoper, wellicht dat zij een adequate oplossing voor je hebben. 

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
Community Manager

Hi @Anouk19,

Als beide resets niet lukken, kun je er het beste mee langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van de Ophaalservice.

Je kunt je eventueel nog wenden tot de verkoper, wellicht dat zij een adequate oplossing voor je hebben. 

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Top Posters