Support

Open search

Snel beschadigen oppervlakte scherm S10+

OPGELOST
New Member

Hoi allemaal!

Ik ben echt super blij en tevreden met mijn S10+, hij is lekker snel en het grote scherm is ook prettig. Het enige wat mij opviel na een week gebruiken, was dat het scherm erg snel krasjes vertoond! En dat ondanks dat ik hem vertroetel tot en met... Klopt het inderdaad dat er standaard een protector op zit en ik die kan laten vervangen?

Ik hoor het graag! Dank alvast!

Groet

Richard

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II
Hoi Richard,

er zit standaard idd een screenprotector op dat is ook te zien toch? Je kunt deze aanschaffen en laten vervangen in de winkel of zelf.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
5 ANTWOORDEN 5
Superuser II
Superuser II
Hoi Richard,

er zit standaard idd een screenprotector op dat is ook te zien toch? Je kunt deze aanschaffen en laten vervangen in de winkel of zelf.
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
New Member

@Rohit  schreef:
Hoi Richard,

To be very honest viel hij me net pas op... Ik denk dat ik ffies langs een Samsung punt rij voor een nieuwe... maar toch fijn om het zeker te weten!

Thanks!

Superuser II
Superuser II
haha! Ik zou het zo even laten tenzij het echt heel erg is.. Ik heb mijn s10+ ook al een paar maanden en nog steeds de screenprotector van fabriek erop. Er zitten kleine krasjes op maarja dat blijf je toch houden en als het scherm aan is merk je er niks van..
---------
Samsung Galaxy S10+

New Member

@Rohit  schreef:
haha! Ik zou het zo even laten tenzij het echt heel erg is.. Ik heb mijn s10+ ook al een paar maanden en nog steeds de screenprotector van fabriek erop. Er zitten kleine krasjes op maarja dat blijf je toch houden en als het scherm aan is merk je er niks van..

Ik dacht eerst dat het het scherm was, dus ben ik al meer dan blij dat er een protector op zit af fabriek! Denk dat ik het maar ff zo hou.... Thanks again!

Highlighted
Explorer
Je kan hem er ook af halen. Zand kan krasjes veroorzaken op het scherm maar dingen als sleutels en dergelijke niet. Ik heb zelf hiervoor nooit een screen protector gehad en ook nooit een krasje. Echter als deze krassen gaan irriteren zou ik adviseren om voor een glazen screen protector te gaan. Deze zijn veel kras bestendiger.
Top Posters