Support

Open search

Slecht scherm niet kopen

New Member

Heb net me s10+ 

Speciale goede hoes gekocht nog nooit laten vallen ,scherm helemaal gebarsten al de zoveelste samsung die kapot is ben er helemaal klaar mee.je betaald 1000 voor een telefoon en als het scherm 1 tikje krijg is die kapot gewoon ***** schermen.heb al jaren een samsung maar dit was de laatste.

Contact met samsung gehad en kunnen niks voor me doen dus veel betalen voor slechte kwaliteit 

3 ANTWOORDEN 3
Superuser II
Superuser II
misschien even bij je zelf bedenken hoe het komt dat ze allemaal kapot gaan in jou handen?
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Explorer

Nu zal het vast zo kunnen zijn dat een productiefout de oorzaak is van een enkel kapot scherm. Maar foto's en een uitleg van de context waarin dit allemaal gebeurd, zou hier wel op zijn plaats zijn. Dit is een forum en geen review plek. Enkel klagen wordt niks mee bereikt. Met foto's en context kunnen anderen met de zelfde ervaringen informatie uitwisselen en mogelijk een probleem aan het licht brengen.

Highlighted
NadiaS Moderator
Moderator

Het is natuurlijk nooit leuk als je toestel kapot gaat, Cor. Je scherm gaat alleen niet kapot van één tikje. Je kunt je toestel bij ons laten repareren, maar dan worden er inderdaad kosten in rekening gebracht. Een verzekering afsluiten is natuurlijk altijd verstandig voor het geval er iets met je toestel gebeurt.

---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
Top Posters