Support

Open search

Screenshot S10e

Highlighted
OPGELOST
Apprentice

Als ik een screenshot wil maken als ik actief ben in de My Vodafone-app, dan kan dat niet en krijg ik een melding dat het beveiligingsbeleid dat blokkeert. Verder heb ik geen problemen om screenshots te maken. 

Weet iemand een oplossing hiervoor? 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Hoi @Dommels2010,

Dat heeft te maken met de instellingen van de app. Een app-ontwikkelaar kan instellen dat er geen screenshots of video-opnamen in de app gemaakt kunnen worden. Bijvoorbeeld om persoonlijke gegevens te beschermen (bank-apps bijvoorbeeld) of om auteursrechtelijk materiaal te beschermen (Netflix bijvoorbeeld). Van sommige apps kun je dit in de app zelf instellen, maar de meeste blokkeren dit zonder dat je er iets aan kunt doen.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Superuser II
Superuser II

Hoi @Dommels2010,

Dat heeft te maken met de instellingen van de app. Een app-ontwikkelaar kan instellen dat er geen screenshots of video-opnamen in de app gemaakt kunnen worden. Bijvoorbeeld om persoonlijke gegevens te beschermen (bank-apps bijvoorbeeld) of om auteursrechtelijk materiaal te beschermen (Netflix bijvoorbeeld). Van sommige apps kun je dit in de app zelf instellen, maar de meeste blokkeren dit zonder dat je er iets aan kunt doen.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Apprentice

Dank voor je reactie Kevin. 

Vreemd is dan wel dat andere mensen met dezelfde app dit wel kunnen..

In ieder geval weet ik nu dat ik hier zelf niks aan kan doen(qua telefoon instellingen) 

Top Posters