Support

Open search

Screenprotector s10

OPGELOST
Observer

Hoi, ik las op internet dat er 3 maanden garantie zit op de screenprotector die standaard op de s10 zit. Mijne is reeds beschadigd en wilde graag een nieuwe.

Waar moet ik daarvoor zijn?

Mvg

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Hoi @Jordos88,

Je kunt het altijd bij een servicepunt proberen. Let er wel op dat dezelfde garantievoorwaarden van toepassing zijn waardoor gebruikersschade niet onder de garantie valt.

https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Sa...

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
7 ANTWOORDEN 7
Superuser II
Superuser II

Hoi @Jordos88,

Je kunt het altijd bij een servicepunt proberen. Let er wel op dat dezelfde garantievoorwaarden van toepassing zijn waardoor gebruikersschade niet onder de garantie valt.

https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Sa...

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Observer

Hi,

Toevallig zit ik met hetzelfde probleem. Heb jij het via het servicepunt opgelost? 

First Poster

Ik heb mij n s10 iets meer dan een maand in een hoesje dus dubbele bescherming maar mijn protector zit vol krassen hoefmaarmet mijn nagel erover te gaan en hij krast heb hier wel een service punt in Eindhoven maar daar werken incompetente mensen die mij  s8 al kapot gemaakt hebben.

Hoe kom ik nu aan een nieuwe protector

BruceH Moderator
Moderator

Hi @Petje1,

Je kunt hiervoor toch het beste langs het servicepunt gaan in Eindhoven, daar kunnen ze hem eenmalig voor je vervangen.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Explorer

De krassen op de screenprotector zijn niet ongewoon(tenzij je met een niet scherpe nagel een niet uit te vegen kras kan maken. Dan is mogelijk het materiaal iets te zacht). Vervangen door een gelijke plastike screenprotector is echter geen oplossing op de lange termijn. Hoewel het scherm zelf erg krasbestendig is en een reguliere glazen screen protector interfereert met de vingerafdrukscanner zijn er als u daarin geintereseerd bent enkele glazen screenprotectors die wel met de sensor werken. Dit kan voorkomen dat u iedere paar maanden een nieuwe screenprotector zou willen.

New Member

Ik zit met precies hetzelfde probleem bij minn s10e. Maar ik kan via de site nergens in Eindhoven een servicepunt vinden? 

Highlighted
First Poster

Deze zat in de stad in de tele2 winkel maar is sinds kort gesloten 

Top Posters