Support

Open search

Probleem met IkoniK skin op de s10+

Apprentice

hoi,

ik heb gisteren de s10+ gehaald voor de nieuwe fortnite skin.

maar als ik een creditcard aan mijn account koppel krijg ik de foutcode (Fout :U1000/P/06ODX)

weet iemand hier een oplossing voor?

mijn creditcard is nog geldig dus daar ligt het probleem niet.

mvg

22 ANTWOORDEN 22
Highlighted
Superuser II
Superuser II

Hoi @xGerjqn,

Heb je de creditcard toegevoegd via Galaxy Store >> Mijn Pagina (via de drie puntjes rechtsboven) en dan het kaarticoontje naast je account? Staan betalingen aan in de instellingen van je creditcard/is deze niet bevroren (afhankelijk van wat de creditcardmaatschappij voor opties biedt)? In het geval van een pre-paid creditcard: staat er voldoende saldo op? Bij het koppelen van een nieuwe creditcard wordt er tijdelijk €0,15 afgeschreven om te kijken of er ook echt betalingen met de creditcard kunnen worden uitgevoerd. Dit is een gebruikelijke methode om creditcards te koppelen en dit krijg je teruggestort.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

Hallo ik heb het zelfde probleem. Ik heb ook contact opgenomen met samsung maar er is nog steeds niks gebeurd.

Superuser II
Superuser II

@FrederikS, ik zou je graag dezelfde vragen willen stellen als ik @xGerjqn heb gesteld. Ik heb het zelf gisteren getest met een nieuwe creditcard en het is gelukt, dus vanuit Samsung lijkt er geen storing te zijn.

Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

Hallo,

Als het goed is moet gewoon alles werken er staat genoeg geld op daarom had ik ook contact opgenomen met samsung klanten sservice. Hun hebben gezegd dat het even duurt maar we zijn nu all een dag verder.

Apprentice

Mijn vaders creditcard is actief en staat geld op. Hij heeft geen zin om een nieuwe creditcard te kopen. Toch doet hij nog steeds niet.

Superuser II
Superuser II

Misschien een rare vraag, maar staat het logo van jullie creditcard bij de ondersteunde creditcards die je ziet voordat je hem toe gaat voegen?

Dat er nog geen reactie vanuit Samsung is, is op zich niet heel vreemd. Het is immers weekend.

Apprentice

Ja, de creditcard is Mastercard en van de Rabobank. Zou geen probleem moeten zijn want hij staat er wel tussen.

First Poster
Bij mij ook.
Apprentice

Ik heb hetzelfde gehad, maar dan bij bestellen uit de samsung Themes store. Mijn creditcard gaf ook problemen met bestellen. Wat bij mij uitendelijk werkte was het volgende. De creditcard verwijderen uit je gegevens van Samsung,je Samsung account, vervolgens de cache leegmaken van de apps Samsung Store en Samsung Themes. Opnieuw opstarten, en card opnieuw registreren. Dit heeft voor mij gewerkt, ik kan weer probleemloos gebruik maken van mijn card. Succes!

Top Posters