Support

Open search

Preordered maar krijg melding dat ik niet in aanmerking kom voor buds/ wit scherm bij klikken via Members

Explorer

Ik krijg nu deze melding als ik mijn buds wil claimen, Terwijl ik er wel voor in aanmerking kom.54155024_1204012293087744_3498646854281723904_n.jpg

Observer

Hoi,

Ik heb als nummer 8801643688172 volgens de voorwaarden kan ik meedoen maar de app geeft aan van niet.

Apprentice

Hier ook de melding dat ik er niet voor in aanmerking komen, terwijl ik er wel degelijk voor in aanmerking kom. Hoe nu verder?

First Poster

De pagina lijkt er gewoon af te zijn gehaald.. Wat gaan jullie hier aan doen?

Apprentice

Ik denk dat de server over belast is want er word nergens gereageerd . Hoop dat het niet een actie is van op is op

First Poster

Optie om te claimen is nu uit de app.... gaat lekker zo.

Apprentice

Dat is het helaas wel volgensmij, ik las dat er 125.000 exemplaren zijn. Dus ik hoop dat ze even opschieten met het repareren

Explorer

Ik heb de optie om te claimen nog op de main page, maar nog steeds niets meer dan een witte pagina. De op=op zou zeker niet eerlijk zijn omdat iedereen pre-order heeft gedaan zodat ze de buds zouden kunnen claimen. Zou zeker nu niet eerlijk zijn nu dat de app het gewoon laat af weten. 

First Poster

Ik krijg ook deze melding wat moet ik doen ?

Apprentice

ik denk dat het dan telaat is want ik denk niet dat dat alleen voor nederland is 

Top Posters