Support

Open search

Preordered maar krijg melding dat ik niet in aanmerking kom voor buds/ wit scherm bij klikken via Members

Apprentice

Ik heb gelezen dat het op=op is, is er nu een kans dat ik niet in aanmerking kom voor Galaxy Buds omdat ik niet snel genoeg het formulier in kon vullen? (Wat ik nu overigens nog steeds niet kan) 

Apprentice

Ik krijg ook alleen een wit scherm in de app en op de laptop moet je drie tekens invullen maar wat je ook invult bij alles wordt Modelcode: geen product gevonden getoond!

354652101212215

Nick Moderator
Moderator

@MeaKulsen, Waar heb je dit gelezen?

Ik heb het volgende ontvangen qua officieel antwoord, dus hopelijk is het dan duidelijk voor de meeste gebruikers:

Hartelijk bedankt voor je bestelling van je Galaxy S10(+)! Als je jouw nieuwe Galaxy voor 8 maart hebt besteld, ontvang je gratis de Galaxy Buds t.w.v. € 149,99. Vanaf 8 maart kun je jouw Galaxy Buds claimen via de Samsung Members-app. Door het overweldigend succes en jullie enthousiasme voor onze Galaxy S10(+) en Buds is ons systeem momenteel overbelast. Wij vragen je daarom om de registratie op een later moment opnieuw te proberen. Excuses voor het ongemak en wij horen het graag als je in de tussentijd vragen hebt!

Voor nu dus voor iedereen, geniet van het toestel en test alle mooie features uit!

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

@Nick  schreef:

@MeaKulsen, Waar heb je dit gelezen?

Ik heb het volgende ontvangen qua officieel antwoord, dus hopelijk is het dan duidelijk voor de meeste gebruikers:

Hartelijk bedankt voor je bestelling van je Galaxy S10(+)! Als je jouw nieuwe Galaxy voor 8 maart hebt besteld, ontvang je gratis de Galaxy Buds t.w.v. € 149,99. Vanaf 8 maart kun je jouw Galaxy Buds claimen via de Samsung Members-app. Door het overweldigend succes en jullie enthousiasme voor onze Galaxy S10(+) en Buds is ons systeem momenteel overbelast. Wij vragen je daarom om de registratie op een later moment opnieuw te proberen. Excuses voor het ongemak en wij horen het graag als je in de tussentijd vragen hebt!

Voor nu dus voor iedereen, geniet van het toestel en test alle mooie features uit!

Heey Nick,

Mij was het wel gelukt om mijn toestel te registreren, echter zou ik na 5 min een mailtje krijgen met mijn aanmelding etc etc.

Echter nu heb ik nog steeds niets ontvangen, moet ik nu op een later moment nogmaals registreren?

Hoor graag dus of je kunt zien of alles goed is gegaan.

Groetjes!

Nick Moderator
Moderator
@Acronym__ Wacht dit even af of geef even jouw emailadres waarop je geregistreerd bent. Ik heb het getest en kreeg geen mail, maar ik sta wél in het systeem. Het lijkt dus verder te werken als je er doorheen bent gekomen.

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Even een PM gestuurd :')

First Poster

Ik krijg een witte scherm. Kom niet verder

Explorer

Hé Nick ik heb 2 s10 gepreordered en 1 s10+ maar die staat nog in backorder, maar ik kan die oortjes niet claimen? Geld voor die in backorder staat nog het het zelfde? Patrick

New Member

Hey, ik krijg ook een wit scherm. Wat moet ik nou precies doen om ze toch te krijgen? In het geval dat het vandaag dus niet gaat werken via de app.

Explorer

Zelfde probleem, wit scherm in de member app. op de website zelf staat het niet eens tussen de promoties. 

Heb mijn Galaxy s10+ op 28/02/2019 op de Telenet webshop besteld. Ik heb de voorwaarden van de Buds actie gelezen en heb daar de lijst gevonden met EAN codes die in aanmerking komen. Mijn EAN code komt niet overeen met die van de de actie voorwaarden lijst, maar Telenet had ook die pre-order promotie. 

Kan ik even confirmatie krijgen of ik daadwerkelijk in aanmerking kom voor de buds of niet? Want zoniet ga ik morgen eens een hartig woordje spreken in een Telenet winkel.

Besteld op: 28/02/2019 bij Telenet webshop

EAN: 8801643690151

PS: Ik heb een invoice bewijs van de pre-order datum

Top Posters