Support

Open search

Preordered maar krijg melding dat ik niet in aanmerking kom voor buds/ wit scherm bij klikken via Members

Nick Moderator
Moderator
Yes, daar moet verder alles instaan. Je krijgt sowieso een mail als er iets niet klopt, maar waarschijnlijk heeft Vodafone dat gewoon netjes verstuurd met alle info.

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

ik kan dus ook nergens vinden waar ik de buds kan bestellen pls help 

First Poster

Hi nick i have two problems that i need help with, i have been trying to get past step 3 for quite a while and after so many tries the redeem your buds on the app page isn't loading now

And secondly is it normal for my middle camera to make a  weird click noise everytime i open the camera app?

Nick Moderator
Moderator
Dit kan via de Samsung Members app die je kunt downloaden op jouw S10(+).

---------
Signature-S10
First Poster

zo simpel whaha dank ...

First Poster

Bij mij doet de link het nu niet meer in de membres app. Krijg een wit scherm wat niet laden wilt.

Explorer

Mijn scherm blijft telkens op wit als ik op claim nu druk :$

Nick Moderator
Moderator
Houd het even in de gaten, dit komt waarschijnlijk door het hoge volume! @Akrammahmoud have some patience, the app and the website are receiving a high amount of volume. The camera issue: are you switching between diafragma? The middle camera has two options, 1.5f and 2.4f, switching between these might make a really silent clicking noise.

---------
Signature-S10
First Poster

idem

First Poster
Everytime i open the camera app or anything related for example instagram it makes this click sound and another example is when i am changing between camera modes like video, food and etc it just clicks with each one
Top Posters