Support

Open search

Preordered maar krijg melding dat ik niet in aanmerking kom voor buds/ wit scherm bij klikken via Members

First Poster

Camera wordt al uitgebreid gebruikt hier haha..

Thnx voor de update en hopelijk snel meer duidelijkheid!

MK
First Poster

Ook bij mij gaat het niet goed en zou ik niet aanmerking komen...

EAN: 8801643690076
Aankoopwinkel: Wehkamp

First Poster

Hetzelfde probleem, maar ik houd het topic in de gaten voor een oplossing

Pre order op 28-02 via KPN webshop

Nick Moderator
Moderator

Kunnen jullie het nogmaals testen? Let op: bij model moet je nu S10(+) invullen. Het lijkt een fout te zijn geweest bij het automatisch herkennen van het toestel. Ik heb het zelf via Samsung Internet geprobeerd. De volgende toets is wat vertraagd, dus heb geduld

Het kan trouwens wel druk zijn, dus mogelijk loopt 'ie niet helemaal soepel nog bij sommigen.

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

@Nick  schreef:

Kunnen jullie het nogmaals testen? Let op: bij model moet je nu S10(+) invullen. Het lijkt een fout te zijn geweest bij het automatisch herkennen van het toestel. Ik heb het zelf via Samsung Internet geprobeerd. De volgende toets is wat vertraagd, dus heb geduld

Het kan trouwens wel druk zijn, dus mogelijk loopt 'ie niet helemaal soepel nog bij sommigen.

Heey Nick!

Bedankt voor alle moeite, het is mij nu wel gelukt.

Ik zal binnen 5 min een bevestiging ontvangen blijkbaar

Nogmaals bedankt en een prettige dag verder!

Explorer
@Nick
Het loopt inderdaad niet heel soepel. De app laad niet door zodra je op de claim knop drukt.
Nick Moderator
Moderator
Klopt! Dit was me ook opgevallen. Zoals je bovenstaand ziet zijn er dingen opgelost, maar waarschijnlijk is het volume nog té hoog! Wat natuurlijk allemaal positief is voor de S10, maar nog niet voor jullie. Houd het in de gaten en ik houd jullie up-to-date.

---------
Signature-S10
Observer

Hoi Nick,

Bij mij werkte uiteindelijk alles goed met de registratie (alleen het klikken naar de volgende stap liep vaak vast) alleen heb ik mijn nieuwe toestel met Vodafone telefonisch geregeld, dus niet via een winkel of via een webshop. Deze optie stond niet in het formulier?

Bij het bestellen van de telefoon bij Vodafone heb ik specifiek nog gevraagd of de actie ook voor mij geld en daar is ja op geantwoord. Kan jij hier meer over vertellen?

Nick Moderator
Moderator
Geen probleem! Zolang je maar Vodafone als winkel hebt aangegeven en een bewijs van pre-order hebt We gaan zulke klanten natuurlijk niet uitsluiten.

---------
Signature-S10
Observer

Dank voor je reactie! Ik heb een foto gemaakt van de e-mail die ik ontving van Vodafon waarin de datum van bestelling genoemd wordt. Is dat wat er bedoeld wordt met bewijs van de pre order?

Top Posters