Support

Open search

Preordered maar krijg melding dat ik niet in aanmerking kom voor buds/ wit scherm bij klikken via Members

Apprentice

Welke tekst ?????

Ik heb mijn abbo verlengt  thats it !!! 

Ik heb wel mijn vragen lijst op tijd kunnen in vullen maar ik kwam tot het scannen óf streepjes code ...... daarna lukte het niet meer 

Dus wat bedoel jij precies????

First Poster

Hallo BruceH,

Kun je mij vertellen hoe ik via deze website je een Pbericht kan sturen?

Heb in het begin geprobeerd de oortjes te krijgen. Met geen mogelijkheid kon ik me aanmelden. Nu zie ik perongeluk deze post. Eaar ik erg blij mee ben. Want misschien kun jij mij vertellen hoe ik als nog mijn oortjes kan krijgen.

Mvg Jennifer Boelema

First Poster
Datum van order
Navigator

Bij bijna iedere provider stond dat je gratis earbuds kon krijgen en hoe je ze kon claimen, in die tekst heb ik ook gevonden dat het via de members app moest gebeuren en ook wat je allemaal bij de hand moest hebben om ze daadwerkelijk te kunnen krijgen.

Als ik dat niet gelezen had, had ik het ook niet geweten.

Apprentice
Volgens mij is de actie om te claimen voorbij maar je kunt een bericht sturen naar samsungmobileconsumercar@info
Ik had naar hun gebeld óf anders ff zelf bellen dan verwijzen je verder
Apprentice
2 maart
BruceH Moderator
Moderator

@Jennepenb, dat doe je zo: https://eu.community.samsung.com/t5/Ontdek-de-Community/Hoe-stuur-ik-een-priv%C3%A9bericht/td-p/2917...

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

Ik vond het spijtig ik had de s10+ gekocht

En de Galaxy buds ge pre orderd

Maar ik kreeg ze niet toen later heb ik alles weer geprobeerd maar de promotie was weg en ik had de eerste keer de buds in de halve periode van 

Die promotie geclaimd maar ze kwamen niet help me

Superuser I
Superuser I

@Yannis2Heb je toevallig een referentienummer van de claim? Met dit nummer kan je er achteraan gaan. Stuur gewoon een mailtje op de aanmelding en ze kunnen kijken. Overigens is de streefdatum voor een dergelijke promotie 8 weken na het indienen

First Poster

Naar wie moet ik het mailtje sturen

Top Posters