Support

Open search

Preordered maar krijg melding dat ik niet in aanmerking kom voor buds/ wit scherm bij klikken via Members

Explorer

Hier hetzelfde probleem, Mijn EAN is 8801643688240.

First Poster

Hi Nick,

Gaat idd mis in stap 2 bij mij.

mijn EAN nummer: 8801643772628

Ik heb mijn S10 aangekocht bij coolblue op 26 februari.

First Poster

Gaat ook fout bij stap 2,

EAN-code: 8801643690076

Online gekocht op t-mobile.nl

Explorer

Ik heb mijn samsung ook gepre-orderd. Echter kan ik niet eens vinden waar ik mijn spullen kan registreren om er in aanmerking voor te komen.

First Poster

@RobinHoedie , je moet de Samsung Members app downloaden/openen. Op de voorpagina staat hoe je je buds moet claimen. Nu gaat het bij stap 2 voor iedereen fout, dus daarom zijn we hier! xD

Explorer

@Gekyume Thanks ik ga het even proberen

New Member

Voor mij ook hetzelfde probleem.

Winkel: Vodafone

EAN: 8 801643 690120

S10+

Explorer

Oké dit is allemaal nieuw voor mij.

Ik zit dus op de samsung members app.

Ik heb een foto gemaakt van mijn EAN en IMEI nummer gemaakt.

+ een pdf geupload van de pre-order.

Alleen wat bedoelen ze met de aankoopdatum?

Bedoelen ze daarmee de datum van je pre-order of de datum dat je de telefoon hebt opgehaald?

Explorer
Nevermind gevonden.

Krijg alsnog de melding dat ik er niet voor in aanmerking kom, terwijl ik mijn telefoon 26-02-19 heb gepre-orderd.
Mijn EAN code = 8 801643 690120
Nick Moderator
Moderator
Bedankt voor alle gegevens. Vanwege de hoeveelheid mensen die het proberen is het mogelijk dat je niet eens bij stap 2 komt. We zijn ermee bezig, dus een ik zal dit meteen live updaten als ik meer informatie ontvang. Jullie hebben tot 8 april, dus hopelijk maken jullie je nog geen zorgen. Voor nu: geniet lekker van het toestel en test die mooie Ultra-Wide lens

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Top Posters