Support

Open search

Preordered maar krijg melding dat ik niet in aanmerking kom voor buds/ wit scherm bij klikken via Members

Apprentice

nee hier heb je een voorbeeld van mijn oude s8 code 

de code begint hier met een 8 dan de horizontale streep en de rest van de nummers 

de strepen moet je er niet tussen zetten gewoon aan elkaar invullen 

dus als je de foto volgt is het 

8806088711003

code samsung.jpg

Explorer

Ah ja hoor, heb 4 keer de nummers gechecked, ik geef ze juist in. krijg nog steeds dezelfde meldingen. Toch bedankt voor mij erop te wijzen. 

First Poster

Het is mij nu gelukt en heb de mail ontvangen! Succes voor de andere waarbij het nog niet gelukt is.

Superuser II
Superuser II
Probeer het van het weekend even of anders maandag. Ik zal het ean even laten nachecken!
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

graag gedaan jammer dat het niet lukt voor je hoor erg vreemd 

misschien binnen kort maar eens met samsung zelf bellen of zo misschien dat hun je kunnen helpen er mee 

sucses

Explorer

Bedankt Rohit en CowboySpeedy,

Ik zal zeker blijven proberen en als het morgen nog niet lukt, eventjes langs mijn Telenet winkel gaan (de Provider waar ik de pre-order heb gedaan). Ik heb namelijk alles afgedrukt over de budspromotie die op hun website stond dus als deze EAN code echt een foute blijkt te zijn, gaan ze iets meemaken. 

Observer

Ik raak zelfs zo ver niet, nog voor ik iets kan invoeren blijf ik de melding niet in aanmerking zien .. ik probeer het maandag wel even opnieuw.

First Poster
Weg klikken en nogmaals op registreren klikken had ik ook en uiteindelijk wel gelukt succes
Apprentice

Laten we hopen dat het voor je goed gaat komen hoor

Apprentice

Klik je dan wel bij voordelen op de buds  en niet bij nieuws en tips.  Want ik kom er dat zo op

Top Posters