Support

Open search

Preordered maar krijg melding dat ik niet in aanmerking kom voor buds/ wit scherm bij klikken via Members

Apprentice

ik heb geprobeert te registreren. alles ingevoerd zoals het er stond etc

bij het registreren duurde het erg lang en was de page blank

daarna probeerde ik het weer en stond er dat ik de imei al gebruikt heb! o.o

Observer

Laatste poging gedaan voor vandaag en eindelijk gelukt .. serieuze server overload me dunkt en tjah misschien reageer ik dan even bitsig ....langs de andere kant als je telkens trouw iets aanschaft en eindelijk er eens een cadeau voor krijgt wat dan weer niet werkt dan ga je wel ff ..... grommen.

Toch iets om de volgende keer beter voor te bereiden @ Samsung medewerkers!

Dank allen voor de hulp.

First Poster

heb het zelfde probleem of jou , mijn code klopt ook niet 

Explorer

@nancy10

waar heb je jouw toestel gekocht? Bij welke provider bedoel ik?

Superuser II
Superuser II

@GalaxyBunny  en andere Belgische buren:

Controleer hier de EAN codes die meedoen aan de promotie http:/api.my-samsung.com/UploadImages/terms/TermsConditionsLegal_3375.pdf 

Voor de NL mensen deze link: https://api.my-samsung.com/UploadImages/terms/TermsConditionsLegal_3385.pdf

---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

Hi Nick, 

Vanmorgen de telefoon gehaald en erna gelijk de Budds aangevraagd. Helaas zoals iedereen problemen mee gehad.

Nu kom ik net van werk en probeer het opnieuw maar ik kom nu niet verder dan inloggen terwijl ik vanmorgen bij de foutmelding kwam.

Is er nog steeds een storing i.v.m. dat iedereen er mee bezig is of is het gewoon iets anders??

Explorer

Mijn EAN code komt dus niet overeen...

Wel, tijd om mijn stoute schoenen aan te trekken en mijn klacht te gaan indienen bij Telenet.

Bedankt voor de hulp en de link 

First Poster

Heb hem ook gepreordered bij Telenet en krijg ook telkens de fout van ongeldige EAN.

Mijn EAN is: 8801643690151

Na even op google te zoeken is wel een Belgische EAN nummer.

Want Krefel, Selexion en centralpoint bieden dit ook aan.

Dus weet niet waarom dit niet op de lijst staat?

First Poster

Bij Telenet 

Superuser II
Superuser II
Het kan dat die misschien nog toegevoegd moet worden.. dit kan ik pas maandag laten weten.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters