Support

Open search

Preordered maar krijg melding dat ik niet in aanmerking kom voor buds/ wit scherm bij klikken via Members

Superuser II
Superuser II

Dat weet ik, @murdockdeechte. De Telenet EAN (8801643690151) is doorgezet en wordt op dit moment onderzocht. Mijn bericht was echt alleen gericht aan @Brianvb, omdat hij een niet bestaande EAN postte. 

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

Hoe kan dat ben base klant heb blijkbaar dezelfde en tuurlijk kan ik niet verder SAMSUNG help

First Poster
Ik heb dezelfde EAN. Hopelijk kunnen we toch nog van deze promotie profiteren.
Superuser II
Superuser II

Voor de duidelijkheid: gaat het om dezelfde EAN, namelijk 8801643690151? @Freesoul7 en @doxie80? Dan wordt dit zoals aangegeven op dit moment uitgezoc

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster
Yeps inderdaad ben base klant
First Poster

Ja het is dezelfde EAN code.

Gepreorderd bij Samsung België.

Highlighted
Nick Moderator
Moderator

Hoi allemaal! Hopelijk hebben jullie genoten van het weekend en jullie S10(+)! Zoals jullie allemaal vast al doorhebben loopt het niet soepel, wat een understatement is. Bovenstaand EAN wordt onderzocht (8801643690151).

Voor iedereen die nu wilt registreren, maak gebruik van onze website. Momenteel loopt het niet via de Members app maar gewoon via de volgende link: https://www.samsung.com/nl/pre-order/. Nu heb ik het zelf getest via de website en ik moest veel geduld hebben bij het drukken op 'registreren' , dus heb geduld met het laden ...

Voor iedereen die wél geregistreerd heeft maar géén email heeft gehad, probeer in dit geval nogmaals te registreren. Als je de melding krijgt: "IMEI al in gebruik," dan is de registratie gewoon doorgekomen. Dus no worries, geniet in dit geval gewoon van je toestel! 

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Navigator
Ik heb geprobeerd via de site maar nog zelfde probleem EAN ongeldig
Nick Moderator
Moderator
Als het dit IMEI is: 8801643690151, dan is het bekend en zijn we ermee bezig.

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Ik heb EAN: 8801643690076

Gepreorderd bij bol.com op 22/02

Maar het zouw niet geldig zijn 

Top Posters