Support

Open search

Preordered maar krijg melding dat ik niet in aanmerking kom voor buds/ wit scherm bij klikken via Members

Explorer

Eindelijk op registratie geraakt, maar krijg nu een rode kleine melding als ik op verder duw met de woorden "EAN: EAN is ongeldig". Deze is een pre-order dus waarom is het ongeldig? Het is niet zo dat de webshop waar ik het kocht de EAN kon kiezen. Ik ben het speciaal gaan vragen of ze dat konden zien of niet. En ze zeiden van niet maar zeiden wel dat als ik de pre-order deed, dat ik zonder probleem de buds kan claimen.

Na nog een poging om te claimen krijg ik nu ook de kleine pop up dat zegt dat ik niet in aanmerking kom

Screenshot_20190308-183237_Chrome.jpgScreenshot_20190308-184739_Samsung Members.jpg

Observer

+Ik krijg nu de melding dat ik zogenaamd niet in aanmerking kom voor de claim .. en de voorwaarden opnieuw moet checken.

Toch echt gisteren op 7 Maart 2019 het toestel besteld en betaald bij mijn provider ...... 

Ik hoop oprecht dat dit een bug is anders voel ik mij ge.... door die ene .. en eerste gift die ik zou krijgen  na jaren trouwe klant te zijn toch zou mislopen. (S4 / S5 / S7 Edge / S9+ en nu de S10 .. 1 keer dat ik een gift zou krijgen en het loopt val fout).

Hopelijk krijg ik toch ergens eens een antwoord van een samsung medewerker ..

Superuser II
Superuser II

Iedereen rustig maar! Het is geen op=op actie!! Iedereen die een pre order heeft gedaan heeft recht op een paar Galaxy Buds. Zolang je die maar voor 8 april registreert. Vandaag willen duizenden mensen dit tegelijk allemaal doen en helaas loopt het niet zoals het zou moeten. Probeer het morgen, overmorgen of maandag even.. je hebt nog een aantal weken om dit dus te doen. Het belangrijkste is even in de gaten te houden of er een bevestigingsmail komt, als die niet komt neem dan zeker voor 8 april contact op en NIET na 8 april gaan bellen/mailen/posten dat het niet gelukt is. Voor de rest geniet van jullie S10 en binnenkort de Buds.

@GalaxyBunny  wat is jou ean code en waar heb je hem gekocht? Sommige winkels halen hem uit oost-Europa en dan geldt de promotie niet.

---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Highlighted
Observer
@Rohit waarom komt er dan nu keihard 'u komt niet in aanmerking' op mijn scherm? En via welke persoon krijg ik dit rechtgezet want elke helpdesk negeert me op het moment ...

Ik snap dat systemen overbelast kunnen raken .. toch graag even bevestiging dat die bovenstaande foutmelding ook een gevolg van die overbelasting is ....
Superuser I
Superuser I

Een kleine aanvulling op Rohit: Neem na een mislukte poging even een pauze, hoe meer mensen tegelijkertijd zichzelf proberen aan te melden hoe groter de kans dat het fout gaat (Systeem kan jullie vraag niet aan). Geniet in plaats daarvan van je vrijdagmiddag borrel en probeer het later weer

First Poster

Screenshot_20190308-184738_Outlook.jpg

Superuser I
Superuser I

@SqueeZer  schreef:
@Rohit waarom komt er dan nu keihard 'u komt niet in aanmerking' op mijn scherm? En via welke persoon krijg ik dit rechtgezet want elke helpdesk negeert me op het moment ...

Ik snap dat systemen overbelast kunnen raken .. toch graag even bevestiging dat die bovenstaande foutmelding ook een gevolg van die overbelasting is ....

Heeft er mee te maken. Dankzij de druk reageert het systeem niet zoals het zou moeten en daardoor worden verkeerde meldingen gegeven.

De servicedesken hebben het op dit moment hartstikke druk dankzij deze storing ^^' Niemand is hier blij mee

Explorer

Het is gelukt om de buds aan te vragen.
Voor iedereen die er nog mee bezig is! Sterkte en succes. Hoop dat het jullie allemaal lukt.

P.S: Houdt er rekening mee dat de bevestigingsmail in je spam terecht kan komen. Dit was namelijk wel bij mij het geval!

Apprentice

@ GalaxyBunny  schreef:

Eindelijk op registratie geraakt, maar krijg nu een rode kleine melding als ik op verder duw met de woorden "EAN: EAN is ongeldig". Deze is een pre-order dus waarom is het ongeldig? Het is niet zo dat de webshop waar ik het kocht de EAN kon kiezen. Ik ben het speciaal gaan vragen of ze dat konden zien of niet. En ze zeiden van niet maar zeiden wel dat als ik de pre-order deed, dat ik zonder probleem de buds kan claimen.

Na nog een poging om te claimen krijg ik nu ook de kleine pop up dat zegt dat ik niet in aanmerking kom

Screenshot_20190308-183237_Chrome.jpgScreenshot_20190308-184739_Samsung Members.jpg

@ heb je dan wel de juiste nummer in gevuld want ze staan onder de streepjes code op de verpakking van je s10 . het is een 13 cijfers lange code in 3 gedeeltes . eerst 1 nummer dan een streepje verticaal er stussen en dan 6 nummers en dan weer een streepje verticaal en dan de laatste 6 nummers 

hoop dat het je helpt want ik heb ze net besteld

Explorer

Bedoel je dat je er zelf streepjes hebt tussen gezet? Dat zou nu echt de eerste keer zijn dat je streepjes in een EAN code moet ingeven. Zal het wel proberen. 

Top Posters