Support

Open search

Preordered maar krijg melding dat ik niet in aanmerking kom voor buds/ wit scherm bij klikken via Members

Highlighted
Explorer

Goed nieuws: Vandaag het mailtje gekregen zeggende dat het volledig geaccepteerd is. Het is inderdaad gewoon eventjes wachten en niet direct panikeren. 

Bedankt iedereen voor de hulp en service 

First Poster

Wanneer had jij de registratie gedaan? Ik op 9 maart.

Uit een van de andere antwoorden had ik al begrepen dat het tot uiterlijk aanstaande woendag (20 maart) kan duren voor je de mail krijgt. Ik ben benieuwd...

Explorer

Zondag 10 maart was de registratie gelukt bij mij. De mensen van samsung die mij geholpen hebben met het checken of ik daadwerkelijk de registratie had gedaan, zeiden wel dat het super druk en overbelast is. Dus ik zou het inderdaad nog even tijd geven. Hou zeker je spam folder in de gaten want daar was de mijne vandaag ook in terecht gekomen.

Navigator

Ook ik heb vandaag de bevestigingsmail over de goedkeuring gekregen.

Geduld is toch een schone zaak.

Observer

Ik heb mail gehad afgekeurd er staat geen datum op bon van tmobile en dus kan ik me preorder wel vergeten terwijl me e mei nummer en ean nummer wel overeen komen met de pre order t mobile zegt ja moet je de omzetten in pdf bestand ja lekker heb geen computer alleen telefoon en dan moet ik dus eerst openbaar vervoer 28 km reizen voor dichtstbijzijnde computer wat een gedoe zeg slaat nergens op toch waarom zo moeilijk allemaal

Navigator

Volgens mij kun je een foto maken, met je telefoon, van het contract en deze dan verzenden.

Op een contract staat normaal gesproken altijd de datum van opmaak.

En als ik het goed heb moet alles bij Samsung binnen zijn voor 8 april.

Apprentice

Ik heb zojuist een SMS gehad van Samsung:bedank voor je deelname, we houden je op de hoogte van de vorderingen per mail. Was voor mij dan ook vandaag 5 dagen geleden dat ik geregistreerd heb.  Dus buiten de mail kunnen ze ook SMS sturen.

Navigator

Dan zal nog een bericht volgen met "goedgekeurd" of "niet goedgekeurd" met daar de reden bij.

Apprentice

Maar een sms is toch geen bevestigen/akkoord van de registratie, ik heb hetzelfde sms gekregen

@Caesar1  schreef:

Ik heb zojuist een SMS gehad van Samsung:bedank voor je deelname, we houden je op de hoogte van de vorderingen per mail. Was voor mij dan ook vandaag 5 dagen geleden dat ik geregistreerd heb.  Dus buiten de mail kunnen ze ook SMS sturen.

Navigator

Dat bericht heb ik ook eerst gekregen en vandaag kwam de officiele bevestiging dat het, bij mij, is goedgekeurd.

Top Posters