Support

Open search

Onbedoeld aanraken melding

First Poster

Mijn S10e start met een scherm dat beschermt tegen onbedoeld aanraken. Ik moet dit scherm eerst activeren en wegvegen voordat ik bij het aanmeldscherm beland, waar ik kan inloggen. Ik wil dit beschermingsscherm weg hebben en heb daarom onder instellingen-display-de optie 'bescherming tegen onbedoeld aanraken' uitgezet. Er veranderd echter niets! Is dit een bekend foutje?

18 ANTWOORDEN 18
Superuser II
Superuser II
Kan je er eens een foto van maken? Of een video?
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Screenshot_20191117-220208_Settings.jpg

Superuser II
Superuser II
Ik bedoel het scherm wat jij telkens krijgt. Dit is alleen bedoeld om aanrakingen in een tas of broekzak ofzo tegen te gaan.. deze optie kun je het beste aan laten.
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Ik heb deze optie juist uitgeschakeld omdat ik dat scherm niet wil! Maar dat lukt niet! Bug?

Superuser II
Superuser II
Welke scherm??? Wees eens duidelijk aub. Plaats een foto van het scherm wat jij bedoelt dat je dus niet wilt hebben. Kijk eens bij Instellingen > Vergrendelscherm > Type schermvergrendeling.
---------
Samsung Galaxy Note 10+

First Poster

Rustig superuser, we hebben het gewoon over hetzelfde scherm hoor nl. het allereerste scherm dat na dubbel tappen actief wordt en je beschermt tegen onbedoeld aanraken. 

First Poster

Screenshot_20191219-141254_One UI Home.jpgDit scherm.

Ik vermoed dit scherm. Ik heb er ook last van. Vooral als het schemer is. Gebeurt erg vaak, waardoor het vervelend wordt. Is geen bug, maar een erg gevoelige optie. Zou fijn zijn als het minder vaak opkomt.

Community Manager

Je kunt de functie natuurlijk ook uitschakelen bij Instellingen -> Display -> Bescherming tegen onbedoeld aanraken. 

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

Dat heb ik gedaan maar dat werkt niet.

Top Posters