Support

Open search

Muziek hapert/stopt na enige tijd

OPGELOST
First Poster

Wanneer ik naar muziek luister op Spotify/Chrome hapert of stopt het geluid na enige tijd.

Specifieker:

- Wanneer ik op Chrome naar muziek luister en een andere app gebruik of het scherm gelocked heb begint na +/- een halve minuut het geluid te haperen. Wanneer ik de Chrome app weer open is dit direct verdwenen.

- Als ik muziek luister via Spotify en het scherm gelocked heb valt de muziek uit na een tijdje (+/- een minuut), soms begint de muziek vanzelf weer. De muziek hervat zich weer wanneer ik 2 maal op het scherm tik (oplichten van het scherm) of wanneer ik het scherm unlock. Ongeacht of spotify de app op het scherm is of dat deze op de achtergrond draait (anders dan bij Chrome dus).

Help!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Hoi Mike,

Dat is irritant! Kun je eens proberen Chrome en Spotify toe te voegen als uitzondering aan je batterijmanager? Dit kan via Instellingen >> Apps >> Chrome >> Batterij >> Batterijverbruik optimaliseren. Kies vervolgens in plaats van 'Niet geoptimaliserd' om 'Alle' apps weer te geven en zet het schakelaartje bij zowel Chrome als Spotify uit. Komt het probleem nu nog voor?

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
3 ANTWOORDEN 3
Superuser II
Superuser II

Hoi Mike,

Dat is irritant! Kun je eens proberen Chrome en Spotify toe te voegen als uitzondering aan je batterijmanager? Dit kan via Instellingen >> Apps >> Chrome >> Batterij >> Batterijverbruik optimaliseren. Kies vervolgens in plaats van 'Niet geoptimaliserd' om 'Alle' apps weer te geven en zet het schakelaartje bij zowel Chrome als Spotify uit. Komt het probleem nu nog voor?

Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

Dit lijkt het probleem te hebben opgelost. Dankjewel!!

Superuser II
Superuser II

Top, goed om te lezen! Fijne zondag nog!

Top Posters