Support

Open search

Mijn s10+ kan ik niet meer ontgrendelen

OPGELOST
Apprentice

Wie kan mij helpen?ik heb sinds vandaag een s10+, als ik hem aanzet dan moet ik de pincode van mijn simkaart invoeren en daarna een wachtwoord om te ontgrendelen, maar dat pakt hij niet.  Hij vraagt om een wachtwoord na opnieuw starten, al tig keer geprobeerd zelfs dat lukt niet meer...ik weet niet meer hoe ik er in kom, hopelijk kunnen jullie mij helpen?alvast bedankt!

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
BruceH Moderator
Moderator

Hi @Karin75,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! 

Als het niet lukt met de code die je zelf hebt ingesteld, dan kun je nog proberen hem te ontgrendelen via Find My Mobile: https://findmymobile.samsung.com/

Mochten er geen belangrijke gegevens opstaan, dan kun je hem direct resetten.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Apprentice

Bedankt voor je reactie !

ik ben toch terug na de winkel geweest, de technici kon ook niets resetten, dus sturen ze hem op en word hij daar vernietigd.  Ik heb een nieuwe gekregen, gelijk daar laten installeren en nu werkt hij super!!

11 ANTWOORDEN 11
Apprentice
Ik heb hem in het verkeerde onderwerp gezet sorry!
BruceH Moderator
Moderator

Hi @Karin75,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! 

Als het niet lukt met de code die je zelf hebt ingesteld, dan kun je nog proberen hem te ontgrendelen via Find My Mobile: https://findmymobile.samsung.com/

Mochten er geen belangrijke gegevens opstaan, dan kun je hem direct resetten.

---------
Signature-Note10
Apprentice

Bedankt voor je reactie !

ik ben toch terug na de winkel geweest, de technici kon ook niets resetten, dus sturen ze hem op en word hij daar vernietigd.  Ik heb een nieuwe gekregen, gelijk daar laten installeren en nu werkt hij super!!

BruceH Moderator
Moderator

Ah, dat is goed geregeld! Kun je eindelijk gaan genieten van je nieuwe toestel. Hoe bevalt 'ie? 😁

---------
Signature-Note10
Apprentice

Het is een topper!

Lekker groot scherm en hij maakt onwijs mooie en heldere foto's!

Ik moet zeggen, deze is toch wel 1 van de betere telefoons van Samsung, of zeg ik dat nu omdat hij net uit en nieuw is.... 

BruceH Moderator
Moderator

Tof om te lezen. Veel plezier ermee!

---------
Signature-Note10
Apprentice
Dankje! Zal zeker wel lukken!!! Hij bedankt voor je reacties! 👍
BruceH Moderator
Moderator

Geen probleem! Mocht je in het vervolg vragen hebben, dan weet je de Community te vinden.

---------
Signature-Note10
Observer
en als dat niet lukt ik heb een samsung j6 en ik geraak er totaal niet meer in ? wie kan mij aub helpen
Top Posters