Support

Open search

Leverdatum S10+ 128gb Prism White

OPGELOST
First Poster

Ik heb de S10+ 128gb gepreordered maar Vrijdag de 8ste was hij niet binnen. Er werd mij toen verteld dat enkel plus modellen een vertraging ondervonden. Alhoewel ik van andere mensen hier zie zij deze wel al hebben. De winkel kon mij verder geen details geven over wanneer deze wel zou binnen komen en ook Samsung antwoord niet nadat ik contact zocht via Messenger. 

Iemand een idee? 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Hoi @Mathiass,

Dit is afhankelijk van de winkel waar je deze gekocht hebt. Ik zie dat de Samsung Shop zelf de S10+ 128GB Prism White wel gewoon op voorraad heeft, dus de enige die je hier meer informatie over zou kunnen verschaffen moet de winkel zijn.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Superuser II
Superuser II

Hoi @Mathiass,

Dit is afhankelijk van de winkel waar je deze gekocht hebt. Ik zie dat de Samsung Shop zelf de S10+ 128GB Prism White wel gewoon op voorraad heeft, dus de enige die je hier meer informatie over zou kunnen verschaffen moet de winkel zijn.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

First Poster

Dag Kevin,

Alvast bedankt voor het snelle antwoord.

Dit lijkt inderdaad te kloppen, bij andere webshops zou ik hem ook gewoon nu kunnen bestellen en morgen geleverd krijgen. Raar dat dit met mijn pre order dan niet gelukt is tegen de 8ste/9de. Ik ga er dan van uit dat deze morgen gewoon klaar gaat liggen. 

Bedankt. 

Top Posters