Support

Open search

Led Icon Editor Samsung Galaxy S10e

Highlighted
OPGELOST
Explorer

ik heb onderstaand probleem/uitdaging:

Concacten toevoegen aan een bepaald icon/pictogram werkt goed. Vervolgens meldingen voor bijv. Whatsapp aan datzelfde icon/pictogram werkt ook perfect.

Maar als ik de meldingen voor Whatsapp ook toevoeg aan contacten, toegevoegd aan aan ander icon/pictogram  dan blijkt de  meldingen voor Whatsapp  uit de de eerst  aangemaakte pictogram te zijn verdwenen.

M.a.w.  blijkbaar kunnen Meldingen voor bijv. Whatsapp aan contacten in maar 1 pictogram worden toegevoegd.

Iemand met dezelfde ervaring, of liever nog, een oplossing om dezelfde meldingen toe te voegen aan verschiilende pictogrammen?

Dank voor uw hulp en inzet.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Explorer

Reeds achtergekomen dat mijn idee over werking gewoon niet mogelijk is. Het is het  1 (contacten toevoegen aan bepaalde icons) of het ander (apps toevoegen aan een icon). Als je bepaalde apps aan meerdere icons wil hangen, blijf5 alleen de laatst aangemaakte koppeling van kracht.

Deze vraag kan worden gesloten.

1 ANTWOORD 1
Explorer

Reeds achtergekomen dat mijn idee over werking gewoon niet mogelijk is. Het is het  1 (contacten toevoegen aan bepaalde icons) of het ander (apps toevoegen aan een icon). Als je bepaalde apps aan meerdere icons wil hangen, blijf5 alleen de laatst aangemaakte koppeling van kracht.

Deze vraag kan worden gesloten.

Top Posters