Support

Open search

Ingezoomde selfie camera whatsapp/snapchat/instagram S10+

Highlighted
OPGELOST
New Member

Bij het gebruik van de selfiecamera op 1 van de bovenstaande apps, is het beeld enorm ingezoomd. Wanneer komt er een oplossing voor dit probleem?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Apprentice

Ik had dit probleem tot zondag ook. Ben hiervoor naar de Samsung Store in Utrecht geweest. Zij hebben een andere Software update op mijn Samsung Galaxy S10 gezet. (Dit kan je niet zelf). Het probleem was gelijk opgelost. Mijn camera is niet meer ingezoemd met geen 1 app. 

Tip: Voor dat je er heen gaat. Zorg ervoor dat je van alles een backup hebt, want alles word eraf gegooid. Het duurt ook ongeveer 20 tot 30 minuten voor dat je je telefoon terug krijgt. 

Ik hoop dat dit probleem zo opgelost kan worden voor je. 

8 ANTWOORDEN 8
Superuser II
Superuser II
Melding doen bij de ontwikkelaars van deze apps! Whatsapp doet het trouwens gewoon redelijk normaal.. Snapchat en Insta zijn dichterbij idd..
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster
Ik heb dit probleem ook bij de note 10
Apprentice

Ik had dit probleem tot zondag ook. Ben hiervoor naar de Samsung Store in Utrecht geweest. Zij hebben een andere Software update op mijn Samsung Galaxy S10 gezet. (Dit kan je niet zelf). Het probleem was gelijk opgelost. Mijn camera is niet meer ingezoemd met geen 1 app. 

Tip: Voor dat je er heen gaat. Zorg ervoor dat je van alles een backup hebt, want alles word eraf gegooid. Het duurt ook ongeveer 20 tot 30 minuten voor dat je je telefoon terug krijgt. 

Ik hoop dat dit probleem zo opgelost kan worden voor je. 

Superuser II
Superuser II
Hoi Ilse,

ik vermoed dat jij de normale update dan nog niet op je toestel had. Ik heb de nieuwste softwareversie op mijn S10+ gewoon via normale updates binnen gekregen en het zoom probleem is daarmee gewoon opgelost. Dus je hoeft niet perse naar een Service punt voor dit.
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice
Oh dan is het wel gek dat ik alles van mijn telefoon af moest halen voor een normale update. En overigens heb ik hem laatst nog zelf geupdate.
Superuser II
Superuser II
Het kan dat de update niet helemaal goed was, of dat je nog niet de allernieuwste update had. Hier bij mij en andere die ik ken met een S10 is het probleem inmiddels verholpen daarmee. Aan de andere kant, een verse installatie is soms wel handig hoor word die iets sneller van en batterij zou ook wat beter zijn.
---------
Samsung Galaxy S10+

Apprentice
Oh vandaar! Nou fijn dat het in ieder geval opgelost is of kan worden.
Superuser II
Superuser II
Inderdaad! Veel plezier ermee verder! Fijne dag.
---------
Samsung Galaxy S10+

Top Posters