Support

Open search

Folie op camera?

Highlighted
First Poster

Hoi, ik heb misshchien een domme vraag. Maar zit er als je een S10 toestel koopt folie op de camera, net als op de voor- en achterkant? Ik heb nu de S10 een paar weken in gebruik maar ik ben absoluut niet tevreden over de foto's die hij maakt. Erg overbelicht en wazig etc. Nu lijkt het net of ik "iets" zie zitten over de camera's, maar voordat ik verder ga proberen te peuteren met mijn nagel vraag ik eerst of het daadwerkelijk zo is. Dat verklaart dan ook misschien mijn slechtere foto's?

6 ANTWOORDEN 6
Superuser II
Superuser II
Hoi, er zit geen folie op de camera. Probeer hem goed schoon te maken zodat er geen vet op zit. Gebruik je een hoesje?
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Dankjewel, dan hoef ik ook niet te gaan peuteren met mijn nagel. Ik gebruik een hoesje, maar het camera gedeelte is vrij. Ik vind de fotokwaliteit echt veel minder als mijn vorige, de S8. Ik heb op dit forum meer klachten gelezen hierover, dus helaas ben ik niet de enige. 

Superuser II
Superuser II
Nee vooral niet doen nee haha! IS je camera glas beschadigd? Krasjes ofzo? Ik heb zelf een S10+ en de camera is echt niet slechter dan mijn vorige Note 8 of S8+ of de S9+.. Dus als dat bij jou wel zo is misschien toch even langs een servicepunt om de medewerkers daar even te laten proberen of het slecht is. Kun je een foto maken zonder hoesje en een schone camera? Kan je die dan hier uploaden? Probeer het even met goede licht omstandigheden en 1 met een donkere en bijvoorbeeld de flitser aan. Let ook vooral op dat je stabiel de foto maakt en niet teveel beweegt. Hoor het steeds vaker dat mensen denken bewegend een perfecte shot te kunnen maken, met als beredenering "er zit toch een stabilisator op?!?" .

Ik hoor het graag van je!
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
New Member

Ik ben ook niet tevreden over de kwaliteit van de foto's....

Heb jij al actie naar Samsung toe ondernomen? 

Superuser II
Superuser II
@Deedje, op welke stand maak je de foto's? Kun je wat foto's hier plaatsen? Graag de foto's ook goed maken en niet in beweging. Zie mijn post hierboven.
---------
Samsung Galaxy S10+

First Poster

Sorry voor de late reactie.

Nee ik heb niets ondernomen naar Samsung. Jij wel?

Ik denk dat ik me erbij moet neerleggen dat de foto's niet mooi zijn....

De S8 maakt echt wel mooiere en duidelijkere foto's (vooral 's avonds zijn de foto's van de S8 veel scherper!)

Ik hoop gewoon op een goede software update...

Top Posters