Support

Open search

Edge lighting S10 icm o.a. Whatsapp en Email

Apprentice

Ik heb Edge lighting geactiveerd en dit werkt prima zodra ik een SMS binnen krijg. Maar voor Whatsapp en Email lijkt dit niet te werken. Geprobeerd op twee toestellen maar beide geven geen thuis als ik de instellingen correct heb gezet.

Nog door alle instellingen die er invloed op kunnen hebben gelopen, maar helaas geen oplossing.

Heeft iemand dit wel werkend?

5 ANTWOORDEN 5
Superuser II
Superuser II
Heb je bij de instellingen alle mogelijke apps gebruiken aangezet?
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

Nee, ik heb de apps aangezet waarvan ik wil dat ze met Edge lighting werken. Van sommige apps wil ik niet dat ze Edge lighting gebruiken. Maar uiteraard is Whatsapp wel geactiveerd. Heb jij het wel werkend?

Edit: Ook email lijkt niet te werken.

New Member

Oplossing voor Whatsapp (werkte bij mij):

whatsapp > rechts boven die drie bolletjes > instellingen > meldingen > pop-up meldingen > op 'altijd pop-up meldingen' zetten.

Hoop dat het nu lukt!

Apprentice

Bedankt voor de tip, maar dat zou een workaround zijn. Lost de oorzaak helaas nog steeds niet op, namelijk dat Edge lighting gewoon niet werkt bij een nieuwe melding. Ik wil geen popups en zelfs als zou ik het wel zo instellen, dan werkt email (en mogelijk een hele boel andere apps) ook nog steeds niet.

Explorer

Hi guys, I have the same problem. Notifications do not show up on the screen with apps that are not Samsung native. Edge light works only with Samsung messages app, doesn't work with WhatsApp or gmail ... quite disappointing 

Top Posters