Support

Open search

Clear view cover s10e

Highlighted
OPGELOST
New Member

Op mijn s8 had ik een clear view cover van Samsung. Sinds kort heb ik van het werk een duale sim s10e waar ik wederom een clear view cover voor heb gekocht. Maar niet van Samsung. Nu blijkt hij het niet te doen. Komt dat doordat het geen Samsung cover is?

Of komt dat doordat ik van werk als vergrendeling een wachtwoord en vingerafdruk heb moeten instellen. Terwijl ik op mijn s8 alleen een patroon had? Dat kan en mag ik niet aanpassen nl.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Hoi @R-J,

Dat komt inderdaad omdat de cover niet origineel is. Niet originele covers hebben de sensoren vaak niet om de functionaliteiten te kunnen bieden ; die zijn er echt alleen voor bescherming en eventueel de looks.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
Superuser II
Superuser II

Hoi @R-J,

Dat komt inderdaad omdat de cover niet origineel is. Niet originele covers hebben de sensoren vaak niet om de functionaliteiten te kunnen bieden ; die zijn er echt alleen voor bescherming en eventueel de looks.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Top Posters