Support

Open search

Clear view cover S10

Highlighted
OPGELOST
First Poster

Hallo,

Ik heb een clear view cover gekocht voor galaxy S10, nu dacht ik dat deze altijd aan bleef staan zoals ADO.

Nu geeft het voor paar seconden het uur weer en als ik een melding krijg gaat deze ook aan, maar erna gaat het uit.

Is er een oplossing dat deze altijd aan blijft, ik had deze cover gekocht zoadat mijn gsm beschermd is maar dat wel mij ADO actief bleef werken.

Ik vindt het zeer jammer als hier geen oplossing kan voor gevonden worden want dan is het veel geld voor iets dat ik niet ga gebruiken.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
BruceH Moderator
Moderator

Hi @TracyP,

Ik heb dit als suggestie doorgezet naar ons R&D Team1 (Research and Development)

Indien dit voor hen mogelijk is, zal het worden doorgezet in een toekomstige update.

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
4 ANTWOORDEN 4
BruceH Moderator
Moderator

Hi @TracyP,

Ik heb dit als suggestie doorgezet naar ons R&D Team1 (Research and Development)

Indien dit voor hen mogelijk is, zal het worden doorgezet in een toekomstige update.

---------
Signature-S10
BruceH Moderator
Moderator

@TracyP, blijkbaar is dit al mogelijk: Om de AOD te kunnen blijven zien, zelfs in gesloten Smart View Cover kan je de instelling wijzigen in de Instellingen - Vergrendelscherm  - Altijd op weergave-instelling 

Let me know!

---------
Signature-S10
First Poster

Beste,

Ja dat lukt wel maar de meldingen zijn dan niet zichtbaar?

BruceH Moderator
Moderator

Zie je wel de tijd, of dat ook niet?

---------
Signature-S10
Top Posters