Support

Open search

Claim Galaxy Buds, waarom alleen wit?

OPGELOST
First Poster

Waarom is het alleen mogelijk om de witte Galaxy Buds te krijgen? Is er geen mogelijkheid om te kiezen voor de zwarte? Ik heb de Ceramic Black 1TB edition genomen, in de hoop dat je de zwarte erbij kreeg, aangezien je ze niet direct bij de telefoon kreeg zodat je zelf de kleur kon kiezen die je graag wilt (Wit, Zwart, Geel). Maar Enige geforceerde optie is wit. Is er geen mogelijkheid om een zwarte te krijgen? 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Hoi @HeavyV,

Iedereen krijgt de witte Galaxy Buds, ongeacht de kleur telefoon. Als je de zwarte of de gele wilt is de enige optie om deze kleur te kopen, al begrijp ik dat dit natuurlijk niet het antwoord is waar je op gehoopt hebt.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
Superuser II
Superuser II

Hoi @HeavyV,

Iedereen krijgt de witte Galaxy Buds, ongeacht de kleur telefoon. Als je de zwarte of de gele wilt is de enige optie om deze kleur te kopen, al begrijp ik dat dit natuurlijk niet het antwoord is waar je op gehoopt hebt.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Top Posters