Support

Open search

Camera /video functies

Explorer

Na alle vorige galaxy modellen te hebben gebruikt als poweruser vraag ik me af of samsung de oude camera functies terug zet in de s10. Note 4 en s7 edge hadden wat extra video modi die ze in de s8 hebben weggelaten... nu met de s9+ en One ui update hebben ze zelfs de pro video modus weggehaald en front camera panaroma dus de s10+ mist deze ook nu komt dit nog terug?

Misschien ook handig als ze de in slo-mo functie de belichting kan laten veranderen .Als je in daglicht bijv. De zon beetje van voor hebt doet ie alles onderbelichten.... met alle iphones en zelfs ipads kan je tenminste focus/belichting slepen naar een donker punt in de slo-mo zodat het onderwerp tenminste goed belicht is... de samsung s10 en alle vorige versies pakken altijd het midden voor de belichting 

2 ANTWOORDEN 2
Superuser II
Superuser II
Mijn S10+ heeft gewoon de PRO Modus.
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Highlighted
Explorer

Nee geen pro VIDEO modus... die is met oneUi uit alle samsung flagships gehaald .. terwijl bij introductie s9+ nog mee werd geadverteerd ..

Top Posters