Support

Open search

*Bugs/Ideeën* S10+-S10-S10e

Just Browsing
1 scan zou eigenlijk voldoende moeten zijn
Superuser II
Superuser II

@Lbielen  schreef:

Je kan maar 4 scans opslaan dus als er iets met je vinger gebeurd en je dezelfde vinger 4x inscand, kan je em niet meer gebruiken. 

Heb ooit mijn vinger verbrand en kon toen de scan niet meer gebruiken.

Had toen verschillende andere vingers gescand op mijn S7 en dat was geen enkel probleem

Daar kon je zelfs tot 10 vingers opslaan

Het beste is je vinger waar je hem het meest mee ontgrendeld 2x te scannen en de overige 2 met een andere vinger. Werkt hier 9/10 x. Heb je de laatste updates geïnstalleerd?

---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Navigator

Ik heb gewoon linker duim en wijsvinger gescand, en ook de rechter duim en wijsvinger gescand .

Het is geen probleem om vier verschillende vingers te scannen, met mij S10

Ook werkt de scanner heel goed, hard  drukken is echt niet nodig, met een lichte aanraaking werkt het prima!

Apprentice

Geldt dit ook voor het opladen?

Tot aan mijn S9 van vorig jaar had ik een rode notificatielicht als de telefoon aan het opladen was en deze werd groen zodra de telefoon 100% opgeladen was.

Ik mis dit enorm. Nu moet ik telkens controleren of de batterij al volgeladen is. 

Apprentice

@Rohit  schreef:

@BattleRoyaleNL  schreef:

*S10+* 

BUG : Edge lighting werkt niet als je scherm uitstaat ( lockscreen /vergrendelt ) 

IDEE: als je een melding krijgt dat de rand om de selfie camera gaat kleuren/aangaat ( soort edge lighting )

Edge light werkt hier ook niet..

Notificatie licht is Samsung mee bezig! Komt met een update.. Krijg je een notificatie om de camera heen.

Zie mijn vraag vorige bericht

Apprentice

S10+ probleem met Android auto icm Waze. Laat Waze niet in nachtstand gaan als auto scherm staat ingeplugd.

Apprentice

Ik heb geen idee of dit al ergens genoemd is of in deze categorie thuishoort. 

Ondanks ik ingesteld heb alle apps op volledig scherm kan ik geen video's van youtube, nos of andere media op een volledig scherm kijken. Ik houd zwarte balken.

Is dit softwarematig op te lossen. Tijdens een introductie zag ik op de s10 wel video's fullscreen. Ik denk dat met mij velen daarom ook de s10 hebben aangeschaft  

Superuser II
Superuser II

@Berg80  schreef:

Ik heb geen idee of dit al ergens genoemd is of in deze categorie thuishoort. 

Ondanks ik ingesteld heb alle apps op volledig scherm kan ik geen video's van youtube, nos of andere media op een volledig scherm kijken. Ik houd zwarte balken.

Is dit softwarematig op te lossen. Tijdens een introductie zag ik op de s10 wel video's fullscreen. Ik denk dat met mij velen daarom ook de s10 hebben aangeschaft  

YouTube kun je inzoomen en dan heb je full screen

---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Explorer

Hey, Super tof dat ik hier al mijn ideeen & bugs kan achterlaten 

Hier zijn een paar ideeen & bugs. Sommige ideeen zijn voor alle toestellen daarom gebruik ik daarvoor *S10(e/+)*.

*S10(e/+)*  *IDEE*: Ingebouwde applocker.

Helaas mis ik in de One UI software een applocker. Hiermee bedoel ik een (ingebouwde) app/instelling waarmee je apps naar keuze kunt vergrendelen. Wanneer je deze probeert te openen moet je een (biometrisch) wachtwoord gebruiken. Net zoals bij IOS & Oxygen OS.  (ik hoop echt dat jullie deze toevoegen 

*S10(e/+)*  *IDEE*: Meerdere apps op vergrendelscherm

Het lijkt me erg handig om de mogelijkheid te hebben meerdere apps op het vergrendelscherm te kunnen plaatsen. Dit kan op dit moment al met een app genaamd goodlock alleen deze is niet beschikbaar in nederland (galaxy store).

*S10(e/+)*  *IDEE*: Optie apps verplaatsen naar startscherm (wanneer je selecteert)

Het zou erg handig zijn wanneer je apps selecteert in de applade dat je dan ook kunt kiezen de apps naar het s

tartscherm te verplaatsen zodat je dat niet een voor een hoeft te doen. 

*S10(e/+)*  *IDEE*: Galerij blur (vervaag) effect.

Het zou erg fijn zijn als je in de editor van de Galerij dingen kunt blurren (vervagen) zoals persoonlijke gegevens op een screenshot. op dit moment is daar een 3th party app voor nodig. (zoals de foto hierboven)

*S10(e/+)*  *IDEE*: Screen recorder.

Ik zal het mijn leven lang blijven zeggen... maar voeg alstjeblieft een screen recorder toe aan android. er zijn bepaalde UI's die al een screen recorder hebben (zoals EMUI). 

(+Voor de mensen die dit lezen de beste 3th party (tja) screen recorder is MNML. Het is reclame vrij en super simpel ook is er een knop voor in de notificade lade. Je kunt ook op 60fps tot 24mbps met alle audio opties.)

*S10(e/+)*  *IDEE*: Game Launcher.

Ik zou erg graag zien dat gamelauncher wordt verbeterd. Het is op dit moment een beetje nutteloos behalve dat je er je games kunt neerzetten. er zijn ook maar 4 instellingen. ik zou graag instellingen zien zoals Helderheid vergrendelen,  Telefoontjes opnemen op Luidspreker, Netwerk boost (andere apps netwerk speed limiteren), Notificaties blokkeren en zo nog veel meer...

*S10(e/+)*  *IDEE*: Pop up notificatie.

Nadat good lock 2019 uitkwam (niet beschikbaar in nederland eigelijk). mis ik de multiwindow pop up functie van goodlock 2018 heel erg. 

Dit houd in dat wanneer je een melding in het melding menu naar rechts veegt er een optie is deze in een mutliwindow (een klein vakje dat op je scherm komt)  waarin je makelijk kunt reageeren of lezen. Zie video klik hier

*S10(e/+)*  *IDEE*: Toetsenbord

Ik zou het erg fijn vinden als je net wat meer zou kunnen veranderen aan het toestenbord. Zoals kleuren achtergrond kleuren en etc. Verder lijkt de toetsenbord cursur mode me erg handig zoals die van IOS. Hier is een video klik hier

*S10(e/+)*  *IDEE*: Emoji's

Tja... ik moet toch wel echt eerlijk zijn.. de emoji's van Samsung zijn gewoon vreselijk lelijk. Hoop dat hier iets aan kan worden gedaan. Wat ze lelijk maakt (in mijn mening) is dat er teveel detail in zit (klinkt gek maar emojis horen simpel te zijn kijk maar naar whatsapp of IOS iedereen vind die emoji's leuker).

*S10(e/+)*  *IDEE*: Samsung community

Het zou erg fijn zij om een Samsung community app of een intergratie in samsung members te hebben.

*S10(e/+)*  *IDEE*: Camera Mode's???

Ik mis helaas heel erg veel sportstanden het werden er volgensmij vanaf de s7 steeds minder terwijl ik het idee had dat deze erg geliefd waren. misschien een idee om deze weer terug toe te voegen. (Standen zoals: Sport shot,  Surround shot, Dual camera, Rear cam selfie, virtual shot  en veel meer...

Okay hier zijn de bugs  

Mijn telefoon informatie staat iets naar beneden.

Screenshot_20190426-195425_Settings.jpg

Toestel gekocht op Samsung.nl 

*S10+* *BUG*: Vergrendelscherm muziek gestures

helaas werken de gestures van muziek (forward backwards & pause) niet meer bij spotify & yt music. 

*S10+* *BUG*: Youtube Meldingen

De meldingen van youtube (app) zijn nog wit terwijl dit een stock app is.

*S10+* *BUG*: Pro mode

Ik kan in de camera pro mode helaas niet van lens switchen.

Explorer

Ik weet niet of het een bug is of dat het gebruikelijk is......maar ik moet iedere keer ná het opladen de AOD opnieuw aanzetten. Is op zich natuurlijk een kleine handeling maar vind het wel vreemd.

Top Posters