Support

Open search

*Bugs/Ideeën* S10+-S10-S10e

Apprentice
Mooi dat je het uitgeprobeerd hebt. Ikzelf werk veel in de onregelmatigheid, dus ook veel in de nacht. Dan mag ik graag deze optie gebruiken in combinatie met een niet storen optie tussen 22:00 uur en 05:00 uur. Daarom viel me dit op dat ik dan iedere dag opnieuw handmatig die nachtstand moet uitzetten. Hoop dat het ze oppakken. Ikzelf maak er graag gebruik van.
Superuser II
Superuser II

@NL12296  schreef:
Mooi dat je het uitgeprobeerd hebt. Ikzelf werk veel in de onregelmatigheid, dus ook veel in de nacht. Dan mag ik graag deze optie gebruiken in combinatie met een niet storen optie tussen 22:00 uur en 05:00 uur. Daarom viel me dit op dat ik dan iedere dag opnieuw handmatig die nachtstand moet uitzetten. Hoop dat het ze oppakken. Ikzelf maak er graag gebruik van.

Ik kan je wel als tip meegeven dat de nachstand overdag ook zorgt dat je accu wat minder snel leeggaat.. Omdat alles zwart is bespaard hij hiermee accu! Ik heb hem dag en nacht op de nachtstand en het scheelt!

---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

Bedankt voor de feedback. Ikzelf heb een licht vorm van dislexy en zwart op witte letters worden voor mij snel erg vermoeiend. Om dan de gehele dag deze nachtstand aan te hebben is voor mezelf niet wenselijk. Snachts is het wel OK. De accu verder is bij mij op het einde van de dag nog dik 65% en dat komt denk ik dat ik de telefoon niet echt gebruik voor social media en spelletjes ect (wat men maar ook gebruikt zodat je de gehele dag in dat scherm zit te kijken hihi).

De accu percentage op het einde van de dag is het voor mij niet zo spannend. Deze accu is vele malen beter dan mijn vorige gms (S7 edge).

Groet Michel.

Apprentice

Maar als je dus Chrome browser hebt geïnstalleerd dan krijg je daarop geen nachtstand .maar wel de rest van het menu en dergelijke. Alleen Samsung internet geeft zwarte achtergrond.  Dus voordeel hebben van een betere accuduur kan nog steeds met het gemak van normaal browsen via Chrome.

First Poster

Het probleem met de 2x lens en het probleem met onbedoeld aanraken heb ik ook last van.

Superuser II
Superuser II

@WesvH  schreef:

Het probleem met de 2x lens en het probleem met onbedoeld aanraken heb ik ook last van.

Kun je wat duidelijker zijn aub?

---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Just Browsing

Ja klopt, de vingeraddruksensor werkt zeer slecht. 

Just Browsing

Ja klopt, de vingeraddruksensor werkt zeer slecht. 

Er is meestal geen volledige bedekking van de sensor ofwel moet je harder drukken ofwel is er geen overeenkomst. 

Maar zeer zelden wordt de afdruk juist gelezen en dat na een groot aantal pogingen 

First Poster

Bij mij werkt die prima. Een tip is om dezelfde vinger meerdere malen te registreren. Dat helpt misschien. Bij mij werkt die namelijk 8/10 ofzo

Just Browsing

Je kan maar 4 scans opslaan dus als er iets met je vinger gebeurd en je dezelfde vinger 4x inscand, kan je em niet meer gebruiken. 

Heb ooit mijn vinger verbrand en kon toen de scan niet meer gebruiken.

Had toen verschillende andere vingers gescand op mijn S7 en dat was geen enkel probleem

Daar kon je zelfs tot 10 vingers opslaan

Top Posters