Support

Open search

*Bugs/Ideeën* S10+-S10-S10e

Superuser II
Superuser II

@Soufianazza  schreef:

Mijn S10 gaat niet in deep sleep modus na een VOIP call.

Wanneer ik mijn instellingenmenu/netwerk heb gereset, is het probleem verholpen, TOTDAT ik weer een VOIP call krijg. Dan valt hij niet meer deep sleep.

Probeer dit even:

i had the same issue.
what i did was - settings - general - reset all the 3 options.
1. network reset
2.accessibility reset 
3. reset settings. 
problem solved. 
no need for factory reset. 

then redid all settings as per my liking 
aod on, wifi, bt, location on.

---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Observer

Ja dat is wat ik heb gedaan maar wanneer ik een WhatsApp of Snapchat oproep krijg, dan gaat ie niet meer in deep sleep

Superuser II
Superuser II
heb je ook echt alle 3 de instellingen gereset? Anders even afwachten tot de volgende update ben ik bang.
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

*S10+* (BUG) Volledig scherm

Mij valt op dat de functie apps op volledig scherm niet werkt, je kan dit instellen bij het display menu maar tussen automatisch en volledig scherm zit 0 verschil.

Dit houdt dus in dat het scherm van me s10+ effectief kleiner is en dat je geen enkele app over de camera notch kan krijgen, flink balen en heel teleurgesteld hierover want Samsung gaf aan dat dit wel kon maar in praktijk werkt het niet.

Komt hier nog een update voor of was ik beter af geweest met een Huawei P20 pro?

Explorer

Ik heb er ook last van dat mijn scherm niet volledig is met bijvoorbeeld Netflix en ziggo GO 

Apprentice
Tot nu toe 2 apps gevonden welke op volledig scherm worden weergegeven, google maps, You tube video's en een film die op me telefoon staat kan ik zoomen over de notch.
Zelfs foto's die je maakt zoomen niet over je notch heen wat de reclame wel suggereert.
Superuser II
Superuser II

@Petje4  schreef:

Ik heb er ook last van dat mijn scherm niet volledig is met bijvoorbeeld Netflix en ziggo GO 

Instellingen 》 Display 》 apps op volledig scherm 》 de apps op volledig zetten. Bij mij werkt het met Netflix gewoon

---------
Samsung Galaxy S10+

Explorer

@Sander23  schreef:
Tot nu toe 2 apps gevonden welke op volledig scherm worden weergegeven, google maps, You tube video's en een film die op me telefoon staat kan ik zoomen over de notch.
Zelfs foto's die je maakt zoomen niet over je notch heen wat de reclame wel suggereert.

Heb je een paar voorbeelden want bij mij zijn alle apps volledig scherm.

Apprentice

De ziggo go app gaat niet op volledig scherm bij mij, er blijft een balk over de front camera staan.

Als ik op internet zit en me scherm kantel krijg ik een hele irritante witte balk over de camera te zien, inzoomen maakt niets uit de witte balk blijft er staan.

Goed dit kan ik op zwart zetten met nacht modus maar daar heb ik niet een S10+ voor gekocht, en dit is met de Samsung browser het geval net als chrome.

Ing bankieren app krijg ik dan een oranje balk over de front camera als ik scherm gekanteld hou, de rekenmachine heeft eveneens een zwarte balk op de front camera.

Kortom mijn scherm is gewoon kleiner als mijn oude S8+ terwijl dat niet zou moeten kunnen.

Ik heb alle apps op automatisch gehad en volledig scherm en ik zie hier niks aan verschil in scherm grote, met een gekanteld scherm heb ik overal een dikke witte/zwarte balk waar ik echt heel erg de balen van heb en als dit zo blijft ga ik echt terug naar samsung met mijn toestel.

Apprentice
Gaarne voorbeelden bij mijn S10+ werkt alles goed.
Top Posters