Support

Open search

*Bugs/Ideeën* S10+-S10-S10e

New Member

voor nu heb ik gewoon double tap to wake up uitgezet en optillen zodat die wakker wordt ook uitgezet en nu hopen dat er snel een update komt

Explorer

*S10+* (IDEE) Inkomende telefoontjes snel weigeren

Op de Samsung S9 kon je inkomende telefoontjes weigeren door je vinger op de heart rate sensor te leggen. Er wordt dan een SMS gestuurd naar de persoon die je aan het bellen is. Een voorbeeld van de SMS kan zijn "Kan ik je later terug bellen?" Ik vraag me dus af of er op de Samsung S10 generatie ook een mogelijkheid is om een Inkomende telefoontjes te weigeren aan de hand van een SMS. 

Filmpje is ter illustratie wat ik bedoel.

https://www.youtube.com/watch?v=U0GW9AsDU_w

First Poster

S10

hoi allemaal ik krij de laatste tijd steeds vaker de melding 503 service unavailable. Ik heb dit bijvoorbeeld bij de site van whekamp ik kan de site openen en inloggen maar als ik zoek krijg ik deze melding. zelfde bij andere sites kan hem wel openen maar daarna niks doen.

iemand een idee 

First Poster
met een netwerkreset is het mij gelukt, maar pairing met bluetooth apparaten gaat niet heel makkelijk af.
Maar bedankt voor de oplossing, het werkt!
Superuser II
Superuser II

@Maartens83  schreef:

S10

hoi allemaal ik krij de laatste tijd steeds vaker de melding 503 service unavailable. Ik heb dit bijvoorbeeld bij de site van whekamp ik kan de site openen en inloggen maar als ik zoek krijg ik deze melding. zelfde bij andere sites kan hem wel openen maar daarna niks doen.

iemand een idee 

Ik denk dat dit niet aan het toestel ligt. Heb je dit met Wi-Fi en 4G?

---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Superuser II
Superuser II

@Flowtjez  schreef:
met een netwerkreset is het mij gelukt, maar pairing met bluetooth apparaten gaat niet heel makkelijk af.
Maar bedankt voor de oplossing, het werkt!

Mooi! 

---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

ik had dit met wifi en 4g maar niet altijd zou het misschien ook gewoon aan de site kunnen liggen dan?

Explorer

*S10+* (BUG) Dark mode.

Hey! Eigelijk vrijwel meteen nadat ik mijn s10+'s dark mode aanzetten viel op dat de youtube applicatie (systeem app) alles gewoon in het wit laat zien. waarin alle andere apps volledig donkere notificatie's  tonen. 

(zie voorbeeld). ik vind het wel raar omdat ook 3th party apps worden in het donker weergeven.

Spoiler
Screenshot_20190322-141430_Finder.jpg

Modelnummer: SM-G975F

Observer

Mijn S10 gaat niet in deep sleep modus na een VOIP call.

Wanneer ik mijn instellingenmenu/netwerk heb gereset, is het probleem verholpen, TOTDAT ik weer een VOIP call krijg. Dan valt hij niet meer deep sleep. Hierdoor gaat mij  batterij niet lang mee wat zeer  vervelend is.

Observer

Mijn S10 gaat niet in deep sleep modus na een VOIP call.

Wanneer ik mijn instellingenmenu/netwerk heb gereset, is het probleem verholpen, TOTDAT ik weer een VOIP call krijg. Dan valt hij niet meer deep sleep.

Top Posters