Support

Open search

*Bugs/Ideeën* S10+-S10-S10e

Highlighted
Superuser II
Superuser II

Beste mensen,

zijn jullie al bugs tegen gekomen of functies die jullie anders zouden willen zien? Plaats ze dan hieronder! Dit topic zal in de gaten gehouden worden door het Moderatie team en doorgespeeld worden naar de software afdeling die op hun beurt bepalen of er iets kan/moet gebeuren. 

Wat is een bug? 

Een bug is een foutje in de software waardoor bepaalde functies gedeeltelijk of niet werken. Hardware fouten dien je hier dus niet te plaatsen, hiervoor mag je een apart topic aanmaken.

Plaats de Bugs/Ideeën als volgt: 

Gaat het over een S10+? > Begin met *S10+* gevolgd door (BUG) of (IDEE) 

Gaat het over een S10? > Begin met *S10* gevolgd door (BUG) of (IDEE)  

Gaat het over een S10e? > Begin met *S10E* gevolgd door (BUG) of (IDEE) 

Voorbeeld: 

*S10+* (BUG) Camera 

Vermeldt ook even waar je het toestel hebt gekocht en een screenshot van het volgende:

Instellingen > Info telefoon > Softwaregegevens, even naar beneden scrollen zodat je dit scherm krijgt: 

Screenshot_20190318-123847_Settings.jpg

Mocht iemand een antwoord hebben op een Bug/Idee en wilt diegene helpen met jou ervaring of oplossing, klik dan op "BEANTWOORDEN" bij het bericht, klik daarna op "AANHALEN" (zie afbeelding hieronder). Zo krijg je het bericht te zien waar je op wilt reageren en is het overzichtelijker om terug te lezen.

Knipsel.JPG

Zie je een idee wat jou aanspreekt? Like hem dan! 

Hou a.u.b. aan de regels hierboven om alles zo overzichtelijk mogelijk te maken, doe je dit niet dan worden de posts verwijderd. Dit topic dient alleen gebruikt te worden om Bugs/Ideeën door te geven, voor alle andere zaken vraag ik je om een apart topic aan te maken zodat we je daar verder kunnen helpen.

---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
87 ANTWOORDEN 87
Superuser II
Superuser II

*S10+* (BUG) Videocamera

Ik heb gemerkt dat als je een video opneemt en je dan switcht tussen de 1x zoom en 2x zoom hij vaak de 2x zoom niet pakt.
Ene keer doet hij het wel bij mij maar na een paar keer de camera af sluiten en weer filmen werkt het weer niet. Wat zijn jullie ervaringen?

*S10+* (BUG) Onbedoeld aanraken

Tijdens het lopen gaat mijn scherm regelmatig aan terwijl hij in mijn broekzak zit, dit zou niet mogelijk moeten zijn als je de functie onbedoeld aanraken aan hebt staan.

*S10+* (BUG) Selfie camera

de 2persoons selfie functie maakt scherpere foto's dan de 1persoons. Dit is heel raar aangezien het om dezelfde camera gaat.

*S10(+)* (IDEE)

Graag op het Always on Display mogelijk maken om de vingerprint altijd te laten zien i.p.v. alleen als je 1x op het scherm tikt. Zo kan je vaker meteen de scanner vinden en sneller ontgrendelen.

Toestel komt van Samsung, laatste updates zijn geïnstalleerd.

Screenshot_20190318-123847_Settings.jpg

---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

*S10+* 

BUG : Edge lighting werkt niet als je scherm uitstaat ( lockscreen /vergrendelt ) 

IDEE: als je een melding krijgt dat de rand om de selfie camera gaat kleuren/aangaat ( soort edge lighting )

Superuser II
Superuser II

@BattleRoyaleNL  schreef:

*S10+* 

BUG : Edge lighting werkt niet als je scherm uitstaat ( lockscreen /vergrendelt ) 

IDEE: als je een melding krijgt dat de rand om de selfie camera gaat kleuren/aangaat ( soort edge lighting )

Edge light werkt hier ook niet..

Notificatie licht is Samsung mee bezig! Komt met een update.. Krijg je een notificatie om de camera heen.

---------
Samsung Galaxy S10+

Superuser II
Superuser II
*S10+* (IDEE)

Graag zou ik de tijdsduur van het Always On Display zelf willen aanpassen als ik 1x op het scherm tik. Nu is dit standaard 30 seconden, maar dat mag van mij ook gewoon 15 zijn..
---------
Samsung Galaxy S10+

Apprentice

De nabijheidssensor lijkt ook op mijn S10e helemaal niet te werken. Ik heb met Castro en Tasker getest.

De sensorwaarde verandert niet.

SM-G70F - Kernel: 4.15.85-15445945

Apprentice

De vingerafdrukscanner in de zijkant werkt niet met droge vingers. Ook is het met kleine vingers bijna onmogelijk om de hele sensor te bedekken. Je krijgt hier steeds een melding over. Werkt zeer matig.

SM-G70F - Kernel: 4.15.85-15445945

First Poster

Als ik andere apparaten met bluetooth funtie probeer te pairen dan geeft de S10 aan dat het deze niet herkend.

Dit heb ik geprobeerd met mijn Polar harstlagband en Wahoo, beide kunnen geen contact maken via bluetooth.

Als ik dit met mijn oude Samsung galaxy S6 doe, werkt het prima.

Screenshot_20190321-085621_Settings.jpg

Superuser II
Superuser II

@Flowtjez  schreef:

Als ik andere apparaten met bluetooth funtie probeer te pairen dan geeft de S10 aan dat het deze niet herkend.

Dit heb ik geprobeerd met mijn Polar harstlagband en Wahoo, beide kunnen geen contact maken via bluetooth.

Als ik dit met mijn oude Samsung galaxy S6 doe, werkt het prima.

Screenshot_20190321-085621_Settings.jpg

Al eens een netwerk reset geprobeerd? Anders even backup en reset uitvoeren.

http://smsng.nl/resetmobfbwc

---------
Samsung Galaxy S10+

New Member

ik herken t probleem

Top Posters