Support

Open search

Bluetooth S10 werkt niet met Audio Renault Clio

Highlighted
Observer

Hallo allemaal,

Heb al diverse onderwerpen doorgelezen, maar kom er niet verder mee....

Ik heb een Samsung S10. En sinds vandaag de gelukkige eigenaar van een Renault Clio uit 2018. Nu moet het mogelijk zijn de S10 aan het mediacenter te koppelen. Ik heb alles geprobeerd (oplossingen uit andere onderwerpen) zoals netwerkinstellingen resetten, opnieuw koppelen, vergeten, etc etc. Maar niets, maar dan ook niets helpt. Ook het gebruik van de Bluetooth push app niet. Ik kan koppelen, maar een seconde of 2 later is de koppeling alweer verbroken. Bellen werkt niet, media werkt niet, contacten werkt niet. Erger nog...mijn mediacenter loopt vast als ik probeer te bellen.

Ik had het idee dat de auto niet goed was, dus heb een Samsung A8 van mijn werk geprobeerd. En wat denk je...dat werkt!

Is er iemand die mij kan helpen??? De telefoon heeft me een vermogen gekost, en wil graag veilig rijden en evt telefoneren.

Alvast bedankt!!

1 ANTWOORD 1
Superuser I
Superuser I
De eerste stap is om uit te sluiten in welk apparaat het probleem zit (Dit kan zowel je Auto zijn, als je toestel). Dit kan je doen doormiddel van je telefoon te pairen met een ander bluetooth apparaat die dezelfde bluetooth-standaarden ondersteund. Wanneer dit werkt dan zal het probleem helaas in de Auto liggen.

Wanneer het aan de auto ligt zal ik aanraden om een software update uit te voeren (Waar mogelijk). Maar helaas zijn auto's vrij gesloten computers :(
Top Posters