Support

Open search

Beep geluid galaxy buds

First Poster

Hi,

Ik ben nu een aantal weken in bezit van de galaxy buds maar ervaar een vervelend probleem.

(Soms) om de 5 á 10 seconden krijg ik een beep geluid in mijn rechter oortje... Over het algemeen alleen als ik muziek aan het luisteren ben. Dit is niet omdat ik een melding krijg o.i.d. Maar het klinkt het zelfde als wanneer je ze uit je case haalt en in je oren doet. 

Heeft iemand anders ook dit probleem? En is er iemand die wellicht de oplossing weet?

Groeten,

Sjoerd

7 ANTWOORDEN 7
NadiaS Moderator
Moderator

Hi Sjoerd. Ervaar je dit bij een specifieke muziek app of bij meerdere? 

---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
First Poster

@NadiaS  schreef:

Hi Sjoerd. Ervaar je dit bij een specifieke muziek app of bij meerdere? 

Hi Nadia,

Bedankt voor je reactie!

Tot nu toe alleen bij Spotify (omdat ik geen andere apps gebruik). En daarnaast ervaar ik het, het meest wanneer ik beweeg.

NadiaS Moderator
Moderator

Kun je testen of je dit bij een andere muziek app ook ervaart? 

---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
First Poster

Heb het ook, niet alleen bij Spotify maar ook andere apps zoals YouTube. 

Heb al een keer koppeling verwijdert en opnieuw gekoppeld met mijn S10 plus. 

Bij mij is het de linker en lijkt of hij elke keer koppelt terwijl hij gekoppeld is

NadiaS Moderator
Moderator

Hi Martijn. Kun je Spotify verwijderen, opnieuw installeren en toestaan om batterij op de achtergrond te verbruiken? Ik hoor graag van je of het heeft geholpen.

---------
Signature-Note10
Highlighted
First Poster

Spotify opnieuw geïnstalleerd en vandaag update van de buds gehad nu met wandelen geen problemen meer. 

Groet Martijn 

NadiaS Moderator
Moderator

Fijn! 

---------
Signature-Note10
Top Posters