Support

Open search

Aanvraag galaxy ear buds

New Member

Goedemorgen,

Heb mijn telefoon (Galaxy S10+) een tijd terug gepreorderd. Hierbij zou ik de galaxy ear buds krijgen alleen is er geen informatie verstrekt dat dit aangevraagd moest worden via samsung. Ik heb contact opgenomen met Belsimpel, in de tussentijd ben ik een tijdje weg geweest en toen ik terug kwam heb ik een reactie gehad. Hierbij heb ik een link gekregen, maar dit is volgens mij te laat want deze werkt niet meer. Het lijkt me niet mijn fout dat ik geen informatie heb gekregen om deze ear buds aan te vragen via samsung. 

Kan ik deze alsnog aanvragen, want vindt het wel erg zonde. Heb deze telefoon toendertijd juist gepreorderd omdat je deze er gratis bij zou krijgen.

Met vriendelijke groet,

Ralph

1 ANTWOORD 1
Superuser II
Superuser II
Hoi Ralph,

helaas is dit niet meer aan te vragen. De regels waren best duidelijk en als klant dien je ook zelf wat research te doen lijkt mij. Meest website hebben dit ook duidelijk vermeld trouwens. Hopelijk heb je wel veel plezier aan je S10+!
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters