Support

Open search

Aanvraag Galaxy Buds bij pre-order S10 Plus

Highlighted
OPGELOST
Apprentice

Hallo,

ik heb een vraagje over de promotie voor de Galaxy Buds, ik probeer via de Members App op mijn Galaxy S10 Plus naar de promotie pagina te komen maar als ik op invullen klik om bij de promotie te komen wordt ik doorgestuurd naar een lege pagina en dan kom ik niet verder, ik heb alle informatie bij de hand en ik hoef het alleen maar even snel in te vullen maar helaas lukt dat zo niet. Zou iemand mij hier bij kunnen helpen? Ik heb overigens al met de klantenservice gebeld en die verwijzen mij door naar Messenger maar daar wordt niet gereageerd op mijn verzoek een medewerker te spreken.

Met vriendelijk groet,

Mea Kulsen

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Hoi Mea,

Waarschijnlijk is het op dit moment te druk. Iedereen die zijn gloednieuwe S10 heeft gekregen vandaag is natuurlijk superenthousiast om gelijk te registeren voor de Galaxy Buds. Als je het op een later moment nog eens probeert, dan lukt het waarschijnlijk wel.

Zodra er meer info beschikbaar is, dan komt het sowieso op deze pagina te staan: https://eu.community.samsung.com/t5/Galaxy-S10e-S10-S10/Preordered-maar-krijg-melding-dat-ik-niet-in...

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Superuser II
Superuser II

Hoi Mea,

Waarschijnlijk is het op dit moment te druk. Iedereen die zijn gloednieuwe S10 heeft gekregen vandaag is natuurlijk superenthousiast om gelijk te registeren voor de Galaxy Buds. Als je het op een later moment nog eens probeert, dan lukt het waarschijnlijk wel.

Zodra er meer info beschikbaar is, dan komt het sowieso op deze pagina te staan: https://eu.community.samsung.com/t5/Galaxy-S10e-S10-S10/Preordered-maar-krijg-melding-dat-ik-niet-in...

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Apprentice
bij mij staat er nu dat mijn imei al is gebruikt terwijl de registratie was mislukt , heb ook geen mail of iets ontvangen
New Member

@melissachan  schreef:
bij mij staat er nu dat mijn imei al is gebruikt terwijl de registratie was mislukt , heb ook geen mail of iets ontvangen

Ik heb precies hetzelfde probleem na talloze keren proberen de gegevens in te vullen en er steeds weer uitgegooid te worden. Heb hier het geduld niet voor!!!!

First Poster
Hallo heb wel 100 keer geprobeerd werd gestuurd naar de website preorder ging het terug niet dan heb ik even de Wi-Fi afgelegd en via 4g ging hij door de pagina's en kreeg tussen de reclame email mijn bevestiging veel geluk
Top Posters