Support

Open search

How do you claim the galaxy ear buds with the pre order of s10

Highlighted
First Poster

No it doesn't make any difference you get them if you pre-ordered and you have to go in Samsung members app and in benefits and try looking in ther to claim

Highlighted
First Poster

@Danyy1 wrote:

No it doesn't make any difference you get them if you pre-ordered and you have to go in Samsung members app and in benefits and try looking in ther to claim

It's ok I've done it now. I done it on my laptop and it worked 

Highlighted
Apprentice

Ik heb ze geclaimd maar heb nog geen mail teruggekregen klopt dit want er stond dat je in 5 minuten een mail ging krijgen.

Highlighted
Apprentice

Daarmee bedoelen ze de email die je het gekregen ter bevestiging van de pre-order, let op dat er duidelijk de datum van pre order en de winkel van bestelling op staat!

Highlighted
Apprentice

Ja weet ik maar als je ze hebt geclaimd je galaxy buds kwam erop dat je een bevestigingsmail ging kringen binnen de 5 min. Maar ik heb nog steeds geen gehad en het was van gisteren

Highlighted
Troubleshooter

@Crazymadphil wrote:

I can't find the option to claim. I did select to trade in my old device...does that make a difference?

No Makes no difference, its an offer for early uptake. What phone did you get? if its 10e no buds so wont show as an option in members area.

Highlighted
Apprentice

@Timvanheel wrote:

Daarmee bedoelen ze de email die je het gekregen ter bevestiging van de pre-order, let op dat er duidelijk de datum van pre order en de winkel van bestelling op staat!

Thanks voor je antwoord Tim!

Er zat verder geen PDF ofzo bij de bevestiging van mijn pre-order in de mail.

Dus ik heb maar een screenshot gemaakt met daarop duidelijk te zien de datum van ontvangst van de mail en de naam en locatie van de T-Mobile Shop.

Ook heb ik een foto gemaakt van de doos met het EAN en IMEI duidelijk zichtbaar.

Lijkt me voldoende toch?

Ik kreeg gelijk een bevestigingsmail van mijn deelname aan deze promotie en krijg binnen 2 weken te horen of het aan de voorwaarden voldoet.

Highlighted
First Poster

Has anyone else problems with there EAN code, the members app doesn't accept my code for some reason? Can someone help me? Thank you

Highlighted
Observer

Hoe hebben jullie kunnen claimen?
Ik krijg namelijk alleen maar errors over de nummers :(

En welke link gebruiken jullie als je met je laptop registreerd?

Highlighted
Troubleshooter

@MrJ1 wrote:

Has anyone else problems with there EAN code, the members app doesn't accept my code for some reason? Can someone help me? Thank you

Never asked for an Ean number, where are you claiming from? UK ? 

Top Liked Authors