Wsparcie

Open search

Galaxy Note 9 problem z aparatem

Highlighted
ROZWIĄZANE
Apprentice

Witam, otóż od paru dni mam problem z moim Note 9, a konkretnie z jednym z obiektywów, przy włączaniu zoomu 2x w trybie automatycznym (oraz live focus) teleobiektyw wydaje mechaniczne dźwięki, obraz pływa i najczęściej nie chce się wyostrzyć, z resztą tutaj jest nagranie z ekranu: www.youtube.com/watch?v=uwdGpJQLIAc

Problem zgłoszony przez aplikację Samsung Members, ale pewnie skończy się to w serwisie. Pakiet Guard jest obsługiwany przez najbliższy punkt ponad 120km ode mnie w Poznaniu i nie mam kiedy tego po pracy załatwić. Do najbliższego serwisu autoryzowanego mam koło 20km i już wysłałem maila z zapytaniem. Czy ktoś spotkał się z takim problemem, telefon nadaje się do wymiany czy naprawy? Note kupiony w maju, nie uśmiecha mi się teraz na rękojmi czekać 2 tygodni a z serwisem nie mam doświadczenia. Jakieś doświadczenia z takimi problemami?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
Superuser I
Superuser I

@wanderrer, już wiadomo, że bez pomocy serwisu nie uda się rozwiązać tego problemu. Najlepiej oddać telefon bezpośrednio do serwisu jako reklamację z tytułu gwarancji producenta. Ewentualnie możesz zgłosić rękojmię u sprzedawcy, ale czas oczekiwania może być dłuższy ponieważ sprzedawca będzie wysyłał telefon do serwisu. Jeżeli masz dodatkowe pytania to pisz śmiało.

Korzystaj z forum wygodnie i komfortowo - oto kilka dobrych praktyk!
Doceniaj i bądź doceniany. Kliknij w przycisk polubienie lub rozwiązanie tematu, aby docenić innych!
16 ODPOW. 16
Superuser II
Superuser II

@wanderrer dźwięki to nie problem, bo wszystkie aparaty z optyczną stabilizacją je wydają. Podobnie dzieje się podczas otwierania i przymykania przysłony.

Problemem jest falowanie obrazu i brak ostrości. Zacznij od wyzerowania danych i pamięci aparatu. Jeżeli to nie pomoże, wredy trzeba będzie pokusić się o wizytę w serwisie.