Support

Open search

Volume luidspreker tijdens bellen

Highlighted
OPGELOST
First Poster

Sinds twee dagen heb ik de Note 10+. Mooi toestel, maar er is iets waar ik mij aan stoor.

Het volume tijdens een gesprek is wat aan de lage kant.  Ik moet de regelaar op 75% zetten om het gesprek goed te kunnen verstaan. 

Het is lager volume dan van de S10, welke ik ook heb liggen. 

Meerdere gebruikers dit opgevallen? Is er een oplossing voor?

Het kan natuurlijk komen door de nieuwe soort, erg kleine, luidspreker, maar dan nog...

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Hey Freddy,

Ik denk dat dit vooral komt door de plaatsing van de luidspreker.  Deze zit bij de Note10 niet langer aan de zijde van het scherm, maar aan de bovenkant. Als je de telefoon iets lager houdt dan je gewend bent van de S10, dan komt de luidspreker beter uit met je oor en is de andere kant van de lijn een stuk beter te verstaan. Althans, dat is mijn ervaring met beide toestellen

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
2 ANTWOORDEN 2
Superuser II
Superuser II

Hey Freddy,

Ik denk dat dit vooral komt door de plaatsing van de luidspreker.  Deze zit bij de Note10 niet langer aan de zijde van het scherm, maar aan de bovenkant. Als je de telefoon iets lager houdt dan je gewend bent van de S10, dan komt de luidspreker beter uit met je oor en is de andere kant van de lijn een stuk beter te verstaan. Althans, dat is mijn ervaring met beide toestellen

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

Dank je. Dan zal dat het wel zijn.

Volgens mij is die brede opening bovenaan het scherm, net boven de camera, ook verder gewoon loze ruimte? Ik zie er verder niks in. Had al wel 2 kleine witte 'stofjes' erin. Puntje van een papiertje erin gestopt en zo kunnen verwijderen. Ik 'voelde' verder met het papier ook niets.

Op de foto's van iFixit lijkt het ook gewoon een stuk holle/loze ruimte. 

Top Posters